Vandaag besteld, morgen thuisbezorgd? Baby-dump

Discussie in 'De lounge' gestart door Slinger, 6 jun 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Slinger

Slinger Actief lid

7 aug 2013
    188
    2
    18
    NULL
    NULL
    Oke, ik ben ongeduldig :D Vanmiddag rond 14 uur heb ik bij Baby-dump allerlei spullen besteld online. Alles was leverbaar volgens de site, en voor 15 uur besteld is morgen thuisbezorgd.
    Nu kreeg ik na betaling een email met de bestelde artikelen. Weet iemand misschien of ze ook gewoon op zaterdag leveren (met Postnl neem ik aan) en of ik dan een track en trace code krijg?
    Ik moet namelijk morgen even weg en zou echt vreselijk balen als ik de postbode mis met mijn mooie spullen ;)

2. proudmommy2013

proudmommy2013 Niet meer actief

Ze geven gewoon bij buren af als je er niet bent

3. Pumbaa

Pumbaa Niet meer actief

Ja of ze dumpen het voor je deur. Ook al gehad!

4. Steph80

Steph80 Bekend lid

26 apr 2012
    881
    1
    16
    NULL
    NULL
    Volgens mij bezorgd postnl niet op zaterdag en ook niet op maandag dus dan zou het dinsdag worden

5. MH1113

MH1113 Bekend lid

8 jun 2009
    774
    0
    0
    Hier ook gewoon op zaterdag bezorgd maar word niet bij de buren geleverd.
    Wel vind ik vaak een briefje in de bus en kan ik op zoek in de tuin haha!
    Heb het al een keer uit de konijnenhok gevist ( uiteraard zat de konijn in zijn binnenhok haha).
    Of tussen de houtblokken in de tuin ! :p

6. Slinger

Slinger Actief lid

7 aug 2013
    188
    2
    18
    NULL
    NULL
    Ik heb nog geen mail ontvangen dus wacht maar af. Ik heb betaald dus denk niet dat het bij buren afgeleverd zou worden. Misschien krijg ik vannacht nog mail dat het verzonden is ofzo. Hoop het!

7. Steph80

Steph80 Bekend lid

26 apr 2012
    881
    1
    16
    NULL
    NULL
    Op de website staat dat als je iets voor 15 uur besteld en betaald hebt en de artikelen op voorraad zijn, het de volgende WERKdag bezorgd wordt. Dat zou dus dinsdag zijn, maar ik hoop voor je dat er toch morgen bezorgd wordt, ik herken het ongeduldige ;)

8. Cream86

Cream86 Bekend lid

12 feb 2014
    864
    0
    0
    Grunn
    PostNL bezorgt wel op zaterdag :) Ten minste... Volgens de track&trace die ik vandaag kreeg

9. Strandbal

Strandbal VIP lid

3 mei 2013
    8.890
    3.414
    113
    Ik heb weleens gehad dat ik daar had besteld en dat ik geen mail kreeg met een traceercode maar dat het wel gewoon de volgende dag bezorgd werd. En pas later kreeg ik de mail met traceercode.
    Postnl bezorgd wel gewoon op zaterdag.

10. Joycey

Joycey Niet meer actief

Hier bezorgen ze het wel :D

11. Tweedeopkomst

Tweedeopkomst Niet meer actief

12. Juffie26

Juffie26 VIP lid

24 okt 2011
    10.011
    1.860
    113
    Hier wordt ook op zaterdag door postnl bezorgd.

13. skiwi

skiwi Fanatiek lid

15 jun 2012
    4.270
    402
    83
    Vrouw
    Ik heb al meerdere keren gehad dat ik rond 13.00uur bestelde en mijn bestelling de volgende dag nog niet had ontvangen.

14. Slinger

Slinger Actief lid

7 aug 2013
    188
    2
    18
    NULL
    NULL

Dank je! Ik kan vanmorgen met een gerust hart weg. Als 'ie komt is het vanmiddag. Nog geen mail ontvangen dus ben benieuwd!

15. Tweedeopkomst

Tweedeopkomst Niet meer actief

Graag gedaan! Ik heb die pagina zelf opgeslagen bij favorieten want vind het lastig om via Google er terecht te komen, terwijl ik het wel handig vind om zonder track and tracé de tijden te weten (ik controleer zo ook welke datum ik als bezorgdatum wil als een product snel leverbaar is)

16. Slinger

Slinger Actief lid

7 aug 2013
    188
    2
    18
    NULL
    NULL
    Ik heb nog even rustig de site van baby-dump doorgespit en daar staat toch dat wanneer je op vrijdag voor 15 uur besteld, het op zaterdag bezorgd zou moeten worden. Wie weet :D

17. twoboys

twoboys Fanatiek lid

30 mei 2013
    3.707
    35
    48
    Zorg.
    Zeeland.
    Ik krijg t altijd de andere dag, alleen niet op zondag en maandag 😉

18. Slinger

Slinger Actief lid

7 aug 2013
    188
    2
    18
    NULL
    NULL
    Om 11 uur een mail ontvangen met de track en trace code, als het goed is heb ik mijn pakket voor half 4 :D:D

19. Jenala

Jenala Fanatiek lid

16 apr 2010
    1.906
    60
    48
    Hier waren ze pas vergeten om de track en trace code te mailen. Maar ik had het wel de volgende dag binnen. Ik ben ook altijd zo ongeduldig, haha. En ondanks dat je het zelf hebt betaald, voelt het toch net alsof je een kadootje krijgt ;)

20. Slinger

Slinger Actief lid

7 aug 2013
    188
    2
    18
    NULL
    NULL
    Ik vind ook wel dat ze de code erg laat mailen hoor, maar goed dat is natuurlijk ook wel logisch als het de volgende dag al thuisbezorgd wordt.
    Ik ben ook heel benieuwd naar mijn cadeautje :)
    Ik heb ook graag alles een beetje op tijd af, al ben ik pas 26 weken zwanger vandaag. Nesteldrang :)

Deel Deze Pagina