Oke, ik ben ongeduldig Vanmiddag rond 14 uur heb ik bij Baby-dump allerlei spullen besteld online. Alles was leverbaar volgens de site, en voor 15 uur besteld is morgen thuisbezorgd. Nu kreeg ik na betaling een email met de bestelde artikelen. Weet iemand misschien of ze ook gewoon op zaterdag leveren (met Postnl neem ik aan) en of ik dan een track en trace code krijg? Ik moet namelijk morgen even weg en zou echt vreselijk balen als ik de postbode mis met mijn mooie spullen
Hier ook gewoon op zaterdag bezorgd maar word niet bij de buren geleverd. Wel vind ik vaak een briefje in de bus en kan ik op zoek in de tuin haha! Heb het al een keer uit de konijnenhok gevist ( uiteraard zat de konijn in zijn binnenhok haha). Of tussen de houtblokken in de tuin !
Ik heb nog geen mail ontvangen dus wacht maar af. Ik heb betaald dus denk niet dat het bij buren afgeleverd zou worden. Misschien krijg ik vannacht nog mail dat het verzonden is ofzo. Hoop het!
Op de website staat dat als je iets voor 15 uur besteld en betaald hebt en de artikelen op voorraad zijn, het de volgende WERKdag bezorgd wordt. Dat zou dus dinsdag zijn, maar ik hoop voor je dat er toch morgen bezorgd wordt, ik herken het ongeduldige
Ik heb weleens gehad dat ik daar had besteld en dat ik geen mail kreeg met een traceercode maar dat het wel gewoon de volgende dag bezorgd werd. En pas later kreeg ik de mail met traceercode. Postnl bezorgd wel gewoon op zaterdag.
Zoeken - Postcodes, adressen, vestigingen en zendingen | PostNL Pakketten hier kan aan de hand van postcode en huisnummer zien welke tijden ze komen. Dus hier heb je GEEN track and trace code voor nodig..Of ze met jouw pakket komen weet je alsnog niet zeker, maar je weet wel hoe laat ze in jouw straat zijn Succes
Ik heb al meerdere keren gehad dat ik rond 13.00uur bestelde en mijn bestelling de volgende dag nog niet had ontvangen.
Dank je! Ik kan vanmorgen met een gerust hart weg. Als 'ie komt is het vanmiddag. Nog geen mail ontvangen dus ben benieuwd!
Graag gedaan! Ik heb die pagina zelf opgeslagen bij favorieten want vind het lastig om via Google er terecht te komen, terwijl ik het wel handig vind om zonder track and tracé de tijden te weten (ik controleer zo ook welke datum ik als bezorgdatum wil als een product snel leverbaar is)
Ik heb nog even rustig de site van baby-dump doorgespit en daar staat toch dat wanneer je op vrijdag voor 15 uur besteld, het op zaterdag bezorgd zou moeten worden. Wie weet
Om 11 uur een mail ontvangen met de track en trace code, als het goed is heb ik mijn pakket voor half 4
Hier waren ze pas vergeten om de track en trace code te mailen. Maar ik had het wel de volgende dag binnen. Ik ben ook altijd zo ongeduldig, haha. En ondanks dat je het zelf hebt betaald, voelt het toch net alsof je een kadootje krijgt
Ik vind ook wel dat ze de code erg laat mailen hoor, maar goed dat is natuurlijk ook wel logisch als het de volgende dag al thuisbezorgd wordt. Ik ben ook heel benieuwd naar mijn cadeautje Ik heb ook graag alles een beetje op tijd af, al ben ik pas 26 weken zwanger vandaag. Nesteldrang