Ik zou haar zeker met deze tas naar school laten gaan! Eva hoort wel eens van kindjes (met name 1 onzeker meisje in haar klas, een beetje een pestkopje) dat ze iets van haar kleding niet mooi vinden, nou prima zegt Eva dan, ik vind het wel mooi . Ik heb haar een tijdje terug uitgebreid uitgelegd wat kindjes kunnen zeggen en wat ze er dan op terug kan zeggen. Ze was altijd een heel verlegen en wat bangig meisje, ze is nog steeds wel terughoudend en rustig in bepaalde situaties, maar verder heel zeker van zichzelf. Zo kiest ze haar eigen kleding 's ochtends, sommige dingen vind ik soms een vreemde combinatie, dat zeg ik dan tegen haar en dat andere kindjes dat misschien ook vinden. Maar daar trekt ze zich niets van aan. Ze is heerlijk zichzelf en laat zich gelukkig niet zo snel van de wijs brengen. Maar ze heeft ook een erg leuk klasje, op het ene pestkopje na, waar de juffen wel actie op hebben ondernomen, want er waren wel een paar kindjes die er echt last van hadden en het zich heel erg aantrokken. Eva is samen met de meiden in haar klas een hechte groep, dus zo'n pester komt er ook niet snel tussen, die delft uiteindelijk het onderspit Oh en Eva is trouwens 6,5 jaar en zit in groep 2, dit klasje gaat buiten de zittenblijvers samen over naar groep 3. Maar zaken als merken doet ze helemaal niets, als het er maar mooi uit ziet. Er lopen kindjes in H&M jurkjes en *noem een duur merk, Monnalisa ofzo* jurkjes en ze vinden alles even mooi.
Dit! Bovendien is het een leuk tasje en je dochter vindt hem leuk, geen probleem lijkt mij. Nu doe ik trouwens sowieso niet mee aan die merkenhype en heb ik dat hier op school tot nu toe ook nog niet gemerkt.
dus met andere woorden.. dit is geen mooi tasje ... @ts.. tegenwoordig hangen de winkels sowieso vol met gehaakte dingen.. geen kind die ziet dat dit zelfgemaakt of gekocht is.. ik vind het een leuk kindertasje! mijn dochtertje gaat ook in zelf gehaakte rokjes en haarbandjes naar school.. nog nooit heeft iemand hier iets over doms over gezegd.. alleen maar leuke dingen.
Zelf vind ik het dus ook geen probleem maar omdat mijn man daar mee kwam dacht ik misschien naïef te zijn valt wel mee dus. Ze heeft hem meegenomen vanmorgen. Dat wilde ze.. Ze is nu niet thuis, uit spelen en ik kom net van mijn werk. Oma haalt haar uit school. Dus ik ben benieuwd straks
Ik heb niet alles gelezen, maar ik zie ook niet in waarom niet! Mag een kind zichzelf dan niet zijn, omdat het niet in het denkbeeld van anderen past?! Daar kan ik me best een beetje boos om maken.. natuurlijk zijn er extremen, maar dit gaat om een tasje.. laat het kind lekker..