Is dit niet raar?

Discussie in 'Temperatuurkaartjes' gestart door ilo14, 17 aug 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ilo14

ilo14 Actief lid

15 aug 2012
    215
    1
    18
    Vrouw
    Hoi allemaal,

Gezien de dip en de stijging met een aantal tiende lijkt het mij dat ik een eisprong heb gehad, maar mijn temp blijft nu zo laag. Willen jullie je mening hier over geven?

2. Babke

Babke VIP lid

24 okt 2011
    5.895
    4
    0
    Roosendaal
    Nog geen eisprong helaas, dan moet hij echt minimaal 2/10 hoger zijn.

3. Supernurse

Supernurse Fanatiek lid

16 aug 2009
    1.837
    0
    0
    je temperatuur van de eerste dagen was behoorlijk hoog. Het gemiddelde daarvan geldt volgens mij als basistemperatuur. En daar zit je nog niet boven.
    Heb je verder tekenen gehad van een mogelijke eisprong??
    ik denk zelf dat de eisprong nog niet geweest is.

4. Supernurse

Supernurse Fanatiek lid

16 aug 2009
    1.837
    0
    0
    of dat je eisprong op dag 17-18 geweest is maar dat je temperatuur nog verder moet gaan stijgen voordat dit aangegeven wordt

5. ilo14

ilo14 Actief lid

15 aug 2012
    215
    1
    18
    Vrouw
    Ja ik had het idee wel wat tekenen gehad te hebben zoals steken en pijn in mijn onderbuik en ik vond die dip toch wel typisch. Maar kan het dan ook zo zijn dat je de ene maand wel een eisprong krijgt en de andere maand niet?

6. Babke

Babke VIP lid

24 okt 2011
    5.895
    4
    0
    Roosendaal
    Als hij morgen hoger is en de komende dagen ook, zou het gisteren geweest kunnen zijn? Is dit je eerste ronde tempen? Misschien heb je wel een hele korte lf. Daar kom je vaak pas achter met ovutesten of met de temperatuurcurve.

7. ilo14

ilo14 Actief lid

15 aug 2012
    215
    1
    18
    Vrouw
    Ja dit is idd de eerste maand dat ik temp.

Bedankt voor het wijzen op de mogelijkheid van een korte LF. Ik had daar zelf nog niet van gehoord, maar het zou best goed mogelijk kunnen zijn.

Van de temp van vandaag ben ik alleen niet zo zeker, want ik heb het een aantal keer achter elkaar gemeten, omdat ik steeds verschillende temperaturen kreeg. Heel raar, maarja slecht geslapen door de warmte en veel uit bed geweest, dus sowieso niet echt een betrouwbare temp. Uiteindelijk heb ik nou maar het gemiddelde genomen, maar ik had ook 2 hogere metingen. Wie weet is mijn temp vandaag dus wel wat hoger geweest en is er nog hoop.

Ik zal de temp van morgen maar eens afwachten en anders toch maar rekening gaan houden met het feit dat ik misschien niet iedere maand een eisprong krijg :(

Deel Deze Pagina