Lang klussen voor 1e kind-mk-hoe snel terug zwanger?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door 1979kik, 31 okt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. 1979kik

1979kik Bekend lid

2 aug 2009
    612
    1
    18
    medewerker personeelsdienst
    België
    Hoi

Na 9, voor mij lange, maanden was ik zwanger van men eerste kindje.
    Helaas heeft het niet mogen zijn en heb ik een mk + curretage gehad.
    We moeten er nu een cyclus over laten gaan.
    Waar ik benieuwd naar ben :
    wie heeft ook langer dan 6 maand gedaan over eerste zwangerschap, dan mk? en wanneer waren jullie na de mk terug zwanger? liefst enkel reacties igv de tweede zwangerschap goed liep.
    Het wil niets zeggen natuurlijk maar ik ben benieuwd of het nu weer zo lang kan duren? Ik geef mezelf de tijd om te bekomen maar als ik nu denk dat we er terug 9 maanden of meer op gaan moeten wachten..Het wordt zo allemaal wel een lang proces..
    XX

2. Lientjelove

Lientjelove Niet meer actief

Wat vervelend.. Ik kan je helaas geen advies of goed nieuws geven, omdat zelf nog nooit zwanger ben geweest.. Ik wilde je ff heel veel sterkte en succes met zwanger worden toewensen en hopelijk zal het snel goed komen!! xxx

3. Visjes

Visjes Bekend lid

2 jan 2007
    592
    0
    0
    Wat vervelend zeg dat je dat hebt mee gemaakt! Van mijn verhaal wordt je niet vrolijk, wij waren na 11 maanden zwanger. Dit werd een molazwangerschap en heb ik uiteindelijk chemokuren gehad. November vorig jaar kregen we weer groen licht en het lijkt nu na 11 maanden weer zo ver te zijn... nu maar hopen dat het goed gaat en niet weer een mola is. Ik vond het zelf altijd wel een bemoedigend idee dat er in elk geval al een keer een bevruchting is geweest.

Deel Deze Pagina