Ik moet van mijn gyn dus tempen . Ben daar ook al netjes mee begonnen . Echter , mijn tempkaartjes worden zo een zooitje , dat ik ze via internet wil bijhouden . Hehe , daar kan ik tenminste niet krassen e.d omdat ik nog half slapend mijn kaartje invul Dus vol goede moed een account aangemaakt bij fertility friends .... Maar snap er helemaal niets van Ben er nog net achter hoe je je temp moet invullen , maar that`s it ! Ow ja , en de slijmwaarneming omdat dat in het zelfde schemaatje zit . Wie wil mij een beetje op weg helpen ? Ik ben niet zo goed in engels Heb al netjes het een en ander aan temps ingevuld , maar hij geeft niet aan wanneer ik mijn ei had . Dat heb ik inmiddels wel kunnen veranderen omdat hier werd uitgelegd hoe je dat zelf kon invullen. Maar heb ook geen kruis , alleen maar een streep van boven naar beneden Ik wil ook zo een mooi kruis ! Ow , en hoe zit dat nou met dat betalen daar ? Ik dacht te begrijpen dat het gratis was , maar ergens anders op de site dat je weer moest betalen ? Sorry , een hoop vragen maar ik kom er niet uit Bedankt alvast meiden ! Groetjes Joyce
Je hoeft alleen te betalen als je VIP bent. Als je geen VIP wil zijn, is het gratis. Als je wel VIP wil zijn, moet je betalen met creditcard. FF vult je kruis in als je 3 dagen achter elkaar een hogere temperatuur hebt. Je moet je kruis alléén zelf invullen als je zeker weet dat het geweest is, maar FF het om één of andere reden niet aan kan geven (bijv. als je koorts had rond je ei). Of je kunt je kruis zelf invullen als je gyn je vertelt wanneer je geovuleerd hebt (bijv. na een echo). Als je zelf je kruis invult, moet je de ovulatiedatum invullen EN de coverline-waarde. Anders krijg je een streep en geen kruis. Nog andere vragen?
Dank je wel ! Mijn eisprong zit wel goed want die heeft de gyn idd via een echo gezien ! Uhm , ja toch nog wel 2 vraagjes Wat is coverline-waarde ? Dan kan ik dus geen vip worden , want wij hebben geen creditkaart . Maakt dit veel verschil met wat je als vip allemaal kunt dan ? Groetjes Joyce
De coverline is de horizontale streep. Deze heeft geen "werkelijke" betekenis (je kunt dus best zonder), maar is bedoeld om je het twee-fasen patroon goed te laten zien. De temperaturen voor de eisprong horen er grotendeels onder te liggen. De temperaturen na de eisprong horen er grotendeels boven te liggen. Het is dus een kwestie van proberen hoe het er goed uitziet. Je kunt een paar waardes proberen en kijken hoe het eruit ziet. Kun je je kaartje hier plaatsen. Ook zonder VIP te zijn kun je genoeg; hij geeft gewoon je kruis aan.
Oke , dank je wel ! Ga ik eens uitvogelen hoe dat kaartje hier krijg dan ... Als ik hem wil opslaan dan wordt hij opgeslagen als bitmap namelijk en ik weet niet of ik die op photobucket krijg . Even proberen dus ! Groetjes Joyce
Nou , opslaan als doet ie bij mij dus kennelijk niet Hij geeft dan alsnog alleen maar bitmap aan ... Maar goed , heb een verklein progje waar ik het wel kon veranderen En zo leerd men elke dag bij Groetjes Joyce
Ten eerste: dit lijkt mij een duidelijke eisprong. Dit zou FF moeten zien. Je zou je kruis niet zelf hoeven invullen. Ten tweede: klopt het dat je al licht ongesteld bent (geweest - dag 16 t/m 20)? Want je geeft "menses light" aan (die L in het rode vlakje). Dat lijkt mij niet goed zo vlak na de eisprong. Daarom geeft FF waarschijnlijk geen kruis.
Dan heb ik waarschijnlijk toch iets verkeerds ingevuld Want ben natuurlijk toen niet ongi geweest . Dacht dat ze met die L luteale fase bedoelde en dus liet ik het maar zo Toch nog ff snel veranderen dan Dank je wel ! Groetjes Joyce
Aha, ik dacht al dat je dat per ongeluk had ingevuld. Haal die rode L'en weg (bij menses terugveranderen in N/A) en dan krijg je waarschijnlijk een gewoon kruis als je de waarde bij tuning/override verwijdert.
Dan is dit beter ! Alleen geeft ff de eisprong een dag eerder aan ... Het zou eventueel wel kunnen want die echo was woensdag ochtend en toen was hij al geweest ... Gyn kon zien dat hij net geweest was dus nam aan die zelfde ochtend of de nacht ervoor Groetjes Joyce P.s Wat is mijn kruis mooi eigenlijk
Ik dacht al dat hij misschien op dag 12 zou komen. Maar dag 13 kan ook. Je hebt in ieder geval geovuleerd! En je zit al op 9-10 dpo!
Ja , het gaat wel snel ineens Ik weet alleen niet of ik daar nou zo blij mee ben . Op ff geven ze dus aan nu dat mijn volgende ei rond 25 maart zal vallen . En laat ik dan net een sis-echo hebben Dat is een water(eigenlijk gel) contrast echo en dan mag je niet zwanger zijn . Dus dat zou betekenen dat mijn volgende cyclus al game over is voor het goed en wel begonnen is . Een verloren maand dus Heb net geprobeerd om die echo te verzetten naar een paar dagen eerder , maar dan hebben ze de poli dicht gegooid ivm pasen Dus of ik moet deze maand gewoon klussen en de echo naar april verzetten , of ik moet de 25e die echo door laten gaan en dan die cyclus verloren laten gaan .... Niet echt een keuze vind ik Groetjes Joyce
Molly , na 2.5 jaar "proberen" geloof ik daar niet echt meer in En daarbij hebben ze onregelmatigheden gezien in mijn bm waardoor er hoogst waarschijnlijk eerst een operatie nodig zal zijn voor ik zwanger kan raken .... Die operatie krijg ik trouwens toch wel omdat ze hsg willen doen en ik die mooi alleen onder narcose laat doen Groetjes Joyce