ff snel bloeddruk vraagje (kan t niet vinden)

Discussie in 'De lounge' gestart door piri piri, 27 apr 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. piri piri

piri piri Fanatiek lid

29 sep 2011
    1.769
    1
    0
    Ja, probeer daar waar kan hulp aan te nemen. Lastig maar tmoet. Mensen werken ook fulltime. Mijn moeder probeert veel te helpen. Maar net aan ogen geopereerd, die zit nog maar paar procent. Lastig. Mijn vader weet nog van nix, zit initalie. En moet volgende week naar cardioloog om gedottert te worden, die kan wel kleine klusjes doen hoop ik.
    En ik moet maar meer luisteren naar mijn lijfspreuk hieronder....al klinkt ie leuker dan t is

2. linde90

linde90 Niet meer actief

Ts, heb je nou je vk nog gesproken?

3. Kwekijzer

Kwekijzer Niet meer actief

Een onderdruk van 40 is laag, die moet niet nog meer zakken, zeker niet als jij je daar niet goed bij voelt. Je bent gewaarschuwd en een gewaarschuwd mens telt voor 2 he...

Ik hoop verder dat je man snel op zal knappen en dat de rust terug keert.

4. piri piri

piri piri Fanatiek lid

29 sep 2011
    1.769
    1
    0
    Ohw..ik krijg zo de kriebels van sommige mensen....ik doe enorm mijn best om alles in goede banen te laten verlopen. Manlief is erg zwak. Kan met moeite 2 zinnen uitspreken en is dan bekaf. Zuurstof hebben ze verhoogd ter ondersteuning.
    Belt zijn baas me, ohw ? Een longontsteking? Dan zullen we hem deze week niet meer zien op t werk....dus ik zeg, nee hij mag deze week zowiezo t ziekhuishuis niet eens uit. Ohw, nou dan zien we hem volgende week wel verschijnen, zeg ik moet ophangen. Succes...tuut.tuut...
    Je zou hem toch........grrr

5. PenK

PenK VIP lid

20 jan 2006
    6.275
    521
    113
    Ah nee, wat een nare reactie! Bah! Sommige mensen hebben het inlevingsvermogen van een hondedrol;):)

Sterkte voor jullie allebei! Maar denk ook aan jezelf en je baby he!?! Niemand heeft er wat aan als jij dalijk ook de spreekwoordelijke lappenmand in gaat!

6. piri piri

piri piri Fanatiek lid

29 sep 2011
    1.769
    1
    0
    Ja, tis een pikkie van net 28 en nog nat achter de oren....die t toevallig goed gedaan heeft op de telecommarkt en nu eigen bedrijf heeft....(wellicht zegt dat wat over zijn reactie)...

Momenteel gaat het steeds harder achteruit, vannacht een medisch team aan zijn bed geweest om te bekijken of hij op de IC moet worden opgenomen, voor nu krijgt hij nog een andere aanvullende antibiotica en nog meer zuurstog, ( t zuurstof gehalte in zijn bloed was nog maar 85). Ze bekijken hem nu ieder uur en bij een negatieve verandering plaatsen ze hem overnaar de IC.
    Gister heeft ie ook maar weinig gegeten en z'n vla kwam retour, praten is nauwelijks mogelijk.
    Vol me machteloos en slaap nog maar 2 uur per nacht. overdag lukt alleen maar beetje dommelen.
    Ik hoop dat hij er snel bovenop komt, t is maar zo'n kleine man, net 60 kilo, weinig reserves dus.

7. mimi83

mimi83 Niet meer actief

o meid wat een nachtmerie.

heel veel sterkte voor je man! hoop dat hij niet nog verder achteruit gaat!

ik snap dat je nu gewoon doorgaat, maar denk aan de kleine probeer te rusten tussendoor en let op je bloeddruk, je loopt regelmatig in het ziekenhuis. als je je niet lekker vind, vraag even of ze hem checken.

8. Dana

Dana Niet meer actief

Heel veel sterkte en beterschap voor je man! En voor jou natuurlijk ook! Wat een hork van een baas zeg, we zien hem volgende week wel weer? Denkt ie dat je man zo uit het zkh bed stapt en weer gaat werken? Hoe dom, naïef!

9. LittleMonsters

LittleMonsters Niet meer actief

Werkgevers denken alleen maar in hun voordeel.. Deels te begrijpen soms.. Maar het komt niet altijd tactisch over..

De dag van mij miskraam ben ik naar huis gegaan.. Werdt savonds gebeld of ik morgen weer kwam werken want er was niemand voor bij de kassa en het was niet de bedoeling dat zei erachter ging zitten...

Sterkte meis! Waren de uitslagen van hè bloed al binnen ?

10. PenK

PenK VIP lid

20 jan 2006
    6.275
    521
    113
    He, nee! Dat klinkt niet zo best idd.

Ik hoop dat ze er snel achterkomen wat er precies aan de hand is zodat ze hun behandelingsplan daarop aan kunnen passen.

Houd je ons op de hoogte?!

11. piri piri

piri piri Fanatiek lid

29 sep 2011
    1.769
    1
    0
    Doe ik. momenteel nog geen nieuws.

Tis ook erg dubbel, manlief werk er net een ruime maand. en heeft maaen een 3 mnd contract omdat ze hem daarna voor vast wilde aannemen....en dan konden ze snel weer praten over salaris. ( ging via detacheringsburo vandaar kort contract)....hopelijk komt dat nu niet in een donker licht want dan hebben we een ernsitg probleem, manlief het wel recht op ww natuurlijk maar daar kwam ie net een half jaar uit en was financieel al erg moeilijk als hij weer in ww komt, kunnen we de hypotheek niet meer betalen.....we zouden pas lucht krijgen bij een nieuw contract en dus ander salaris...

anders was ik natuurlijk allang in mijn auto gestapt om die LU* aan zijn stropdas te trekken....
    zou wel opluchten hihi ff alle frustrtie eruit..

12. Stroopie

Stroopie Fanatiek lid

11 jun 2009
    3.158
    11
    38
    Je kan die baas natuurlijk altijd even bellen, dat hij er volgende week ook niet is en dat je man echt heel erg ziek is.
    Veel sterkte met je man.

13. PenK

PenK VIP lid

20 jan 2006
    6.275
    521
    113
    Hoe is het nu?

14. piri piri

piri piri Fanatiek lid

29 sep 2011
    1.769
    1
    0
    Nou na een paar dramatische dagen/nachten ben ik blij dat vannacht manlief voor t eerst een nacht zonder zuurstof heeft kunnen slapen. Z'n koorts is gezakt en ook de bloedwaarden lijken de goede kant uit te gaan.
    Ik hoop hem snel weer thuis te kunnen verzorgen want dit is voor mij ook wel vermoeiend. De handboeien liggen al klaar want hij MOET bedrust houden.

15. zogelukkig

zogelukkig Niet meer actief

Maar wat had hij nu? Naast die lonontsteking bedoel ik, dus waarvoor hij met spoed werd opgenomen?

En hoe gaat het met jezelf? Ook nog steeds onder strikte controle neem ik aan?

16. piri piri

piri piri Fanatiek lid

29 sep 2011
    1.769
    1
    0
    Das nog steeds de vraag, de artsen komen er ook niet achter, het is zowiezo een atypische vorm van longontsteking, dus net tgeen wat vaker voorkomt nav een griepje oid. Hij hoest ook geen slijm op ofzo. Tis erg droog. Dit ontaarde dus in allerlei ontstekingen op meerder plekken in zijn lichaam.
    Hij kwam binnen met cpr (ontstekingswaarde) van 119 in zijn bloed en volgende dag was dit al 198..gelukkig is dit inmiddels gezakt naar eergister 116 en gister 68. Een duidelijke verbetering dus. Sinds gister is hij van de zuurstof en heeft hij zowaar een stukje gelopen. ook zijn infuus is afgebouwd en hopelijk is het met tabletten ook te genezen zodat hij binnen nu en enkele dagen thuis mag herstellen. Ook al 2 dagen koortsvrij. Nog even en bij mij gaat de vlag uit !
    Ik voel me wel erg moe en zwak maar red me nog prima. tussen de ziekenhuisbezoekjes door doe ik boodschapjes en slaap ik veel. Hopelijk komen we dadelijk samen weer goed op kracht voor de kraamtijd.

17. piri piri

piri piri Fanatiek lid

29 sep 2011
    1.769
    1
    0
    Even helemaal blij zijn..... Manlief is weer thuis....we zijn moe, kapot maar zeer tevree .... Nu uitrusten en langzaam aan uitkijken naar kraamtijd...

18. LittleMonsters

LittleMonsters Niet meer actief

Heerlijk meis! Geniet van elkaar!

19. zogelukkig

zogelukkig Niet meer actief

Mooi zo!

Goed uitrusten en voor elkaar zorgen!;)

20. Bloembie

Bloembie Bekend lid

12 sep 2011
    621
    0
    16
    Wat fijn! Nu allebei heeeeel rustig aan doen en lekker van elkaar genieten.

Deel Deze Pagina