wil iemand kijken? 1e keer tempen..

Discussie in 'Temperatuurkaartjes' gestart door babywish84, 21 feb 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. babywish84

babywish84 Bekend lid

14 jul 2011
    807
    0
    16
    hoi meiden!

ik ben deze maand begonnen met tempen, maar ben nu de weg al kwijt! :(
    normaal deed ik altijd ovu testjes en op de dag dat ik mijn positieve test had, had ik ook zo'n zwaar gevoel in mijn buik..
    deze maand geen testjes gedaan, maar FF geeft mijn ei op dag 12 aan, terwijl ik pas op dag 14 eipijn (?) had.
    en die pijn (en dus positieve testjes) heb ik tot nu toe altijd op dag 13/14 gehad!

is FF nu in de war? of heb ik het altijd verkeerd gehad?
    heb wel een enorme piek in mijn temp, maar heb 2 dagen koorts gehad en me heel moe gevoeld..misschien een griepje ofzo..

hoop dat iemand me een beetje op weg kan helpen! :)
    en door het ziek zijn ook niet veel kunnen klussen, dus het zou een wonder zijn als het raak is!
    heb namelijk op 6 februari mijn verstandskies eruit laten snijden, dus die paar dagen erna geen zin gehad om te klussen omdat ik teveel pijn had! :(

2. Dubbeltje82

Dubbeltje82 VIP lid

7 jan 2011
    11.704
    3.816
    113
    Vrouw
    Kijk ff voor de juiste link van jouw FF kaartje in het gedeelte "sharing" en "get code".... nu zie ik mijn eigen kaartje via jouw link

3. babywish84

babywish84 Bekend lid

14 jul 2011
    807
    0
    16
  4. Onewish

Onewish VIP lid

15 jul 2010
    8.373
    0
    36
    OneLoveOneWishOneHeart
    Denk wel dat FF het goed heeft zo op dag 12.

5. Mompelientje

Mompelientje Fanatiek lid

20 sep 2011
    1.956
    0
    36
    Star Craft 2
    Kopenhagen
    Hey jij hebt ook vip versie! Waarom heb ik een kleurrijker kaartje? Omdat ik een aanstellerd bent xD

6. Babke

Babke VIP lid

24 okt 2011
    5.895
    4
    0
    Roosendaal
    Ik denk ook dat hij goed zit. Maar temperatuur is van meer factoren afhankelijk hoor. Dus wat je zelf denkt zou ook kunnen. Als je nu na een paar maanden tempen merkt dat bij deze de lf langer is dan de andere maanden, kun je hem alsnog handmatig aanpassen.

7. babywish84

babywish84 Bekend lid

14 jul 2011
    807
    0
    16
    vind het alleen zo raar omdat ik dus pas later mijn eipijn had en normaal ook op die dag een positieve test had.. :(
    het is sowieso een raar kaartje geworden met die koorts enzo.. haha!

Deel Deze Pagina