ja ik deed ook handdoekje, maar dan ligt ie eigenlijk niet meer zo recht...slecht voor het ruggetje...zeiden ze om me heen ja snap wel voor de veiligheid...op zn ruggetje slapen, maar dahct mss als je er bij bent/blijft...desnoods alleen even in slaap komen op zn buik/zij en dan stiekum omdraaien als ie slaapt...zo deed ik t vaak... ik zag het verschil eerst ook niet maar nu is het echt duidelijk..heel ander soort huiltje...en bij krmapjes voel je ook het buikje zo gespannen...en bij de reflux zie je en hoor je die typische reflux symptonen... wat zielig heh als ze zo jong zijn, nog gefeliciteerd dan eigenlijk !!!...hopelijk is het snel over en groeit ie er ook snel over heen... hier heeft ie 1x een verhoogde dosis gekregen...en nu lijtk het stabiel ..
Misschien dat de flessen van bornfree helpen. Ons zoontje had erg veel last van krampjes en spugen. Het CD zei dat het vanzelf over ging. Na 4 weken zaten we er helemaal doorheen. ik vond het zo zielig, liep de hele tijd met hem rond en had geen tijd meer om iets anders te doen. De kinderarts adviseerde de BornFree fles. Dat was de oplossing. door het ventielssyteem in de fles zuigt deze niet vacuum, drinken ze rustiger en krijgen geen lucht binnen. de krampjes en spugen werden veel minder, het boeren was geen probleem meer en we hadden een tevreden baby!
hier ook verborgen reflux kindje, met zantac en motillium en andere voeding enfamil gaat het een stuk beter. ik zou ook het bedje op pootjes zetten zodat het matrasje recht blijft en hier slaapt ze ook op haar zij met een zijligkussen werkt prima. maar als ik jouw was en hij blijft uitslag houden toch ff naar de ka i.v.m kma. succes verder