hallo, ik zit sinds vandaag ook bij het hondenforum maar nou wil ie de pagina niet openen en ik kan ook niet reageren bij een topic wie zit er nog meer bij het honden forum : : : liefs samantha
http://www.hondenforum.nl/phpBB2/ bij deze zit ik sinds vandaag ik zal straks nog ff proberen of ie openen wil
op welke hondenforum zit jij dan (zijn er nog meer dan ) en het is nou al weer gelukt (hele vage pagina)
dan wil ik op eentje reageren en dan zegt ie: Sorry, alleen gebruikers met speciale toegangsrechten kunnen reageren op berichten in dit forum ik snap er niks van
Vaag joh dat dat forum zo doet nu! Misschien is de beheerder wat aan het veranderen? ik kom heel soms op: www.hondenplaza.nl Leuk forum en ze hebben er leuke onderwerpen!!
Ik heb eenzelfde probleem met het forum van gamer.nl, kan er ook niets posten, nou jammer dan, voor hun 10 andere fora. Ik zit wel op kattenplaza.nl
Patries heeft gelijk! Je moet je daar eerst voorstellen en dan mag je pas ergens anders berichtjes plaatsen! Succes!! Groetjes van Tijgertje
Oh wat een leuk forum! ga ik ook maar eens op kijken Ik kom af en toe op het Friese Stabij forum. Dat is ook altijd erg leuk met een vast groepje