ID polsbandje kinderen

Discussie in 'Vakantie en vrije tijd' gestart door Carino, 15 aug 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Carino

Carino Fanatiek lid

2 feb 2011
    4.277
    0
    36
    Wij gaan volgende week op vakantie en ik twijfel of ik van die polsbandjes voor de kinderen zal bestellen. Ze zijn 20 maanden en 3,5 jaar en zullen niks zonder ons toezicht doen.

Dragen jullie kinderen de bandjes en zo ja waarom en welke is handig? We zijn een maand in Turkije en hebben gewoon een relaxte vakantie met veel zwembad, strand en wat bezichtigingen.

2. Hippo89

Hippo89 VIP lid

11 dec 2012
    7.373
    343
    83
    Vrouw
    Ja onze kinderen krijgen pols bandjes,

Gewoon omdat wij er 3 en straks vier hebben om
    In de gaten te houden, ookal is alles met ons toe zicht bij ons is het het hoofden tellen en wanneer je bij hoofd 1 bent zie je hoofd 3 niet en wanneer je bij hoofd drie bent met 3 seconden kan die al weg zijn.

Wij hebben voor 5 euro een siliconen armbandje besteld met hun naam erop en ons telefoon nummer gewoon voor het geval dat

Wij hebben voor siliconen gekozen omdat we veel bij het zwembad zouden zijn en we daardoor niet elke dag of een nieuwe om
    Zouden hoeven doen of 7 keer per dag opnieuw erop schrijven omdat het vervaagd door het water

3. Luppy

Luppy VIP lid

1 dec 2007
    7.166
    2.282
    113
    Wij hebben ze niet. Als we ergens heen gaan waar het druk is en waar er kans bestaat dat we elkaar uit het oog verliezen, schrijven we ons mobiele nummer op hun arm.

En, maar dit is heel paranoia, ik heb wel eens gehoord dat je moet uitkijken met die ID bandjes. Iemand die slecht wil, kan dan de naam van je kind lezen en hem aanspreken bij zijn naam. Kind denkt: oh, dat is iemand die mij kent, dus die is vertrouwd. En gaat mee of doet wat die persoon zegt. Ik weet niet of het waar is, hangt misschien ook van de leeftijd van het kind af, maar daarom schrijven wij alleen telefoonnummers op. En we laten bij aankomst altijd zien hoe de medewerkers van het park of beveiligers of politie of wat dan ook eruit zien en dan spreken we af dat ze zo iemand aanspreken als ze ons kwijt zijn. Of we spreken af dat ze naar iemand bij de kassa van een winkel gaan als we in een groot winkelcentrum zijn of zo. En onze jongste van 2,5 verliezen we echt geen seconde uit het oog, want die is veeeeeeeel te ondernemend.

4. Hippo89

Hippo89 VIP lid

11 dec 2012
    7.373
    343
    83
    Vrouw

De naam aflezen moet wel de arm van het kind al pakken om te kunnen lezen, dus dat zullen omstanders ook wel zien

Als de naam er niet op staat en iemand vraagt hoe heet je of what is your name Zullen de oudste twee bij ons ook al antwoorden met hun naam,

Daarbij heb ik de ervaring dat onze kinderen juist niet tegen vreemden praten als die zomaar hun naam roepen en dondersgoed weten wie ze wel en niet kennen, ik denk dat dat meer kind afhankelijk is, sommige kinderen zullen dat inderdaad doen anderen juist niet

Het zal ongetwijfeld een keer gebeurd zijn of nog kunnen gebeuren,
    Om die reden zou je indd kunnen kiezen voor alleen een telefoon nummer

5. bluestar

bluestar Lid

29 jun 2012
    45
    0
    0
    Wij hebben een bedrukt bandje voor uitstapjes en vakantie. Ik vind het een fijn gevoel. Hij weet nu ook waarom hij die om heeft. Hij heeft deze vanaf dat hij 1 jaar is, en heeft er al veel mee gezwommen enz, en hij is nog erg netjes.
    Ik heb hem besteld bij helpid4kids.nl

6. Molensteen

Molensteen Fanatiek lid

17 nov 2014
    4.059
    21
    38
    Vrouw
    Ik Had die silicone bandjes van goedgemerkt.
    Ideaal wij moesten de camping bandjes om en zoontje deed die silicone om... Je weet maar nooit

7. JJ1980

JJ1980 Niet meer actief

Je kunt de naam ook aan de binnenkant schrijven ;)
    Telefoonnummer op de buitenkant.

Wij hebben ze ook, wel zo'n veilig idee.
    Wij letten altijd goed op, maar kinderen zijn watervlug.

Fijne vakantie.

8. SushiLover123

SushiLover123 VIP lid

22 jul 2008
    18.631
    31
    48
    Zit je in Turkije? Dan heb je 100 paar extra ogen, die je kinderen in de gaten houden. :D
    Kinderen zijn daar zowat heilig. Vooral die kleinste.

Ik vind die bandjes niet nodig.

9. Youtan

Youtan VIP lid

9 jun 2015
    6.499
    4.339
    113
    Vrouw
    Mijn dochter heeft op vakantie of een dagje weg haar id-ketting om en/of een armbandje. Ik heb die plastieken van de Hema geloof ik. Met een dvd-writer telefoonnummers erop en haar naam aan de binnenkant. Ook schrijf ik de vakantielocatie erop, dus naam van het park/hotel/resort/camping.
    Ze is geen wegloper, maar kindjes zijn zo snel en op drukke plekken kan het erg snel gaan...

10. Buikje0

Buikje0 Fanatiek lid

24 nov 2011
    1.095
    1
    0
    NULL
    NULL
    Die van mij dragen help-ID4kids bandjes. Nouja, de oudste dan..

Ik vind ze erg prettig in gebruik en de klantenservice is (ook bij problemen)erg behulpzaam.

11. Happymam

Happymam Fanatiek lid

7 feb 2009
    1.252
    306
    83
    Onze jongste heeft een icetag armbandje. De oudsten hebben mijn telefoonnummer op een stickertje aan de achterkant van hun horloge. Ik vind het gewoon fijn dat ze altijd m'n nummer bij zich dragen. Vooral de oudsten gaan in een speeltuin/park/zwembad/ camping enz. hun eigen weg terwijl ik bij de jongste in de buurt blijf. Mochten ze vallen ofzo kan een ehbo-er of medewerker van een park mij altijd snel bereiken. Ik kan ze niet alle 3 in het oog houden. De jongste heeft het bandje 'voor de zekerheid' omdat ik dat gewoon een fijn idee vind

12. Mir82

Mir82 Actief lid

19 dec 2011
    159
    28
    28

Deel Deze Pagina