FF te balen van het eeuwige wachten

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Lieflief, 6 sep 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lieflief

Lieflief Fanatiek lid

12 jan 2013
    1.715
    206
    63
    Coördinator/ Teamcoach
    omgeving Zwolle
    Hallo dames,

Zoals altijd vind ik het wachten na mijn eisprong tot mijn menstruatie erg lastig en duurt het allemaal zo lang. Deze maand lijkt het wel of ik het extra lastig vind. Ik zit nu op 11 dpo (wordt altijd ongi op 14 dpo) en heb vanaf 3 of 4 dpo zo'n innerlijk gevoel dat het raak is. Dat gevoel is ondertussen zo sterk dat ik me bijna niet voor kan stellen dat de test negatief zal zijn. Ik heb al vanaf woensdag heel lichte menstruatiepijnachtige krampjes. Soms voelt het hetzelfde als de menstruatie en dan begint er toch iets van twijfel te knagen, soms voelt het wat anders en dan heb ik zoiets van: zie je wel. Ik heb met ML afgesproken om zondag te gaan testen en ik weet dat het nu al vrijdag is, maar het duurt zo lang. Ik slaap er slecht van (tenminste ik denk dat het daar vandaan komt).
    Ik heb geprobeerd om niet naar dat innerlijke gevoel te luisteren en er vanuit te gaan dat het niet raak is, maar dat lukt eigenlijk niet. Verder heb ik eigenlijk geen symptomen, op af en toe wat trekken in de onderbuik na.
    IK WIL HET WETEN!!! WHAAAA!!!!
    Wie heeft er een portie geduld voor mij ;)

2. Remoon

Remoon Actief lid

24 aug 2013
    148
    0
    16
    NULL
    samenwonend
    Haha zoo herkenbaar!!
    Maar helaas geen heb geen portie geduld over;)
    Ik moet zelf nog 13 dagen wachten;)

Succes met wachten!!

3. Lieflief

Lieflief Fanatiek lid

12 jan 2013
    1.715
    206
    63
    Coördinator/ Teamcoach
    omgeving Zwolle
    Jammer hoor, maar ik snap dat je het potje geduld zelf heel erg nodig hebt.
    We zijn al weer een dagje verder :)

4. noa81

noa81 Actief lid

13 dec 2010
    413
    0
    0
    Oh zooo herkenbaar. Ik ben ook heel ongeduldig. Ik heb al twee testen gedaan (ik moet DENK IK woensdag - donderdag ongesteld worden. Beide testen negatief helaas. Misschien te vroeg of gewoon niet gelukt deze maand. Ik denk ook steeds iets te voelen (meer hoofdpijn, moe ed) en dan zeg ik weer tegen mezelf dat het waarschijnlijk niet is gelukt en dat ik niet zoveel moet hopen. Hoe dan ook, ik word een beetje gek van mezelf :-D
    Die negatieve testen zijn ook echt heel vervelend dus afwachten is het beste waarschijnlijk..vreselijk is het.
    Wanneer ga jij een test doen?

5. Lieflief

Lieflief Fanatiek lid

12 jan 2013
    1.715
    206
    63
    Coördinator/ Teamcoach
    omgeving Zwolle
    Noa: Dat is ook wel heel vroeg, haha. Maar ik kan het me maar al te goed voorstellen! haha.

Wij gaan morgen testen. Ik heb morgen of maandag NOD. ML wil graag dat we samen testen en ik wil niet maandag (of di, wo, do en vrij) testen, omdat we dan daarna moeten werken. Ik wil het of samen kunnen vieren, of het verdriet delen. Het gaat een grote teleurstelling zijn als het niet zo is, aangezien het nog steeds goed voelt.

6. Blemma

Blemma Fanatiek lid

11 mrt 2013
    2.472
    16
    38
    Vrouw
    Verpleegkundige in de wijk
    Wachten duurt echt lang he!
    En helemaal als je ook nog allemaal kwaaltjes erbij hebt die zwaar op zwanger zijn lijken.
    Ik wacht ongeduldig met je mee!
    Hoop dat je deze ronde eindelijk zwanger bent en blijft!
    (Heb je wel verdient aan je onderschift te zien)

7. xAnke

xAnke Niet meer actief

Na lezen van dit bericht kan ik moeilijk weer weggaan zonder te reageren, k hoop echt dat het raak is voor je! En voor de anderen die aan het wachten zijn, ik testte pas positief 4 dagen na mn NOD, ik had ook buikkrampen wat achteraf obstipatie bleek te zijn.. Al zei mn gevoel 2 weken daarvoor al dat het raak was.. heel veel succes!

8. Lieflief

Lieflief Fanatiek lid

12 jan 2013
    1.715
    206
    63
    Coördinator/ Teamcoach
    omgeving Zwolle
    Bedankt voor jullie lieve reacties, het raakt me echt. Ik laat het natuurlijk morgen weten.

Anke: Wat leuk dat je gaat trouwen!!! Al helemaal klaar? Leuk, leuk, leuk!

9. xAnke

xAnke Niet meer actief

Het word een gratis maandag ochtend bruiloftje, puur zodat alles geregeld is voor de kleine straks! Dus hoef gelukkig niks te regelen! Ringen alleen nog even halen dat hoort er wel bij haha.

10. noa81

noa81 Actief lid

13 dec 2010
    413
    0
    0
    Ja heel vroeg I Know :-D
    Maar weet je, toen ik zwanger was van mijn zoon voelde ik het ook echt. Houd vertrouwen voor deze keer en anders de volgende keer.
    We horen graag van je!

11. Samsie

Samsie Fanatiek lid

11 nov 2012
    1.634
    3
    38
    NULL
    Noord-Holland
    Haha, zo herkenbaar!
    Heb je vandaag toevallig leuke plannen zodat de tijd extra snel gaat?
    Ik zal voor de duimen!

12. Dani27

Dani27 Bekend lid

17 aug 2013
    670
    3
    18
    hier ook herkenning..dat eeuwige wachten.
    en dat terwijl wij nog helemaal niet zo lang bezig zijn

mijn nod nadert ook. Hopelijk is het raak voor jou!

13. Miepske1980

Miepske1980 Fanatiek lid

29 jul 2013
    2.180
    2
    0
    Zorg
    Tilburg
    Ik wacht mee, moet nog tot komende donderdag... grrr. Ik heb al een paar keer gedacht dat het raak was, maar iedere keer bleken de zogenaamde zwangerschapskwaaltjes menstruatiekwaaltjes :(.... maar deze ronde 1 dag misselijk geweest, week na ei, verder eigenlijk niets... ik hoop... maar goed, het enige wat ik nu kan doen is afwachten.

14. Lieflief

Lieflief Fanatiek lid

12 jan 2013
    1.715
    206
    63
    Coördinator/ Teamcoach
    omgeving Zwolle
  15. hippydepippy

hippydepippy Fanatiek lid

23 apr 2013
    2.331
    3
    38
    Achterhoek
    Lieflief wat goed!! GEFELICITEEEEEERD! Maak er maar een goed feestje van op deze verder zo druilerige zondag ;) Het is je gegund meid!

16. noa81

noa81 Actief lid

13 dec 2010
    413
    0
    0
    WAUW!!!! Geweldig! Van harte gefeliciteerd!!!!
    Zo zie je maar dat je het ook goed hebt aangevoeld!
    Geniet ervan!!

Deel Deze Pagina