Weet iemand waar je een "gewone" baby alive pop kunt kopen, dus niet zo'n eentje die springt, maar eentje die kan eten, drinken, plassen en poepen en een paar zinnetjes zegt.. zo'n ding.. Google Afbeeldingen resultaat voor http://0.tqn.com/d/toys/1/0/t/6/Baby-Alive.jpg
bedankt kippie, maar is een andere.. mocht ik die ene echt niet kunnen vinden dan wordt het de yummie..
Marktplaats.nl > baby alive!!! nog zo goed als nieuw!!! - Kinderen en Baby's - Speelgoed | Poppen Weet niet of je er op deze manier eentje wil kopen, maar op marktplaats staat volgens mij degene die je zoekt.
ik had er een op marktplaats gezien, maar die mevrouw vraagt er 35 euro voor (exclusief verzendkosten) terwijl ze nieuw 50 euro hebben gekost.. maar zal eens naar die mailen..
Bij de toychamp hebben ze de poppen nog.Kosten geen 50 maar ruim 80.Onze meiden hebben er ook beiden een en zijn er helemaal weg van.
**Offtopic; maarre......ben ik nu de enige die deze pop een beetje freaky vind? Vooral die ogen en 't mondje.......