FF tips gevraagd ( wat betreft feest van de buren )

Discussie in 'De lounge' gestart door kippiekip, 30 jun 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. luckybird

luckybird Fanatiek lid

2 sep 2009
    1.274
    0
    0
    NULL
    NULL
    #21 luckybird, 30 jun 2012
    Laatst bewerkt: 30 jun 2012
    Ja ik zou het persoonlijk liever wat eerder weten, dan kan je er evt rekening mee houden. En inderdaad was een persoonlijke aankondiging wel leuk geweest (en een uitnodiging?), misschien doen ze het expres niet omdat ze dan vragen over geluid verwachten, dat vind ik dan persoonlijk een minder sympathieke strategie.
    Waarom nemen ze geen scouting Boshut ofzo of een party tent bij een boer, dat snap ik echt niet. Ik zou m'n buren er echt niet mee lastig willen vallen. Als 10 buren in de straat of een straatje verderop dit 1 zaterdag per zomer doet dat kan je mooi normaal slapen....

2. Harvast

Harvast Actief lid

10 jun 2012
    243
    0
    0
    Stel dat je een huilbaby zou hebben die de hele nacho door zou huilen, ook doordeweeks. Zouden jouw buren daar begerip voor hebben? ALS je band met je buren goed is zou Ik niet gaan klagen en dat avondje feesten gunnen, mits niet doordeweeks. Je slaap haal je wel de volgende dag in. Moet wel kunnen

3. vgg

vgg Bekend lid

8 okt 2010
    522
    21
    18
    NULL
    NULL
    Wat een rare vergelijking! Een feest kies je voor, een huilbaby niet. Daarnaast denk ik dat je heel wat her 'overlast' hebt van een tuinfeest met dj dan van een huilbaby.

4. Umm85

Umm85 VIP lid

17 jun 2007
    26.310
    248
    63
    Vrouw
    huismama, doktersassistente
    Turkije
    Vind het vet aso, tuinfeest met dj. Doe dat lekker op een andere locatie.

5. luckybird

luckybird Fanatiek lid

2 sep 2009
    1.274
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ja dat lijkt mij ook. Ik een gemiddelde woonwijk kunnen toch zeker 25 omwonende huizen (x 2,nog wat personen per huis) hun nachtrust op hun buikschrijven met zon feest.

6. luckybird

luckybird Fanatiek lid

2 sep 2009
    1.274
    0
    0
    NULL
    NULL
    Misschien gezellig in je beertjesnachthemd met badjas en je man in ruitpyama een drankje mee gaan drinken daar. Onder het motto; ja als we dan toch niet kunnen slapen...

7. Melanina

Melanina VIP lid

20 mei 2008
    9.070
    0
    0
    Pedagogisch medewerkster
    Spijkenisse: Eindelijk na 13 rondes zwanger !!!!
    hier hebben de buren om en om steeds een feestje en wij weten het nooit van te voren zou ik het wel weten en mijn dochter zou niet goed kunnen slapen laat ik dr lekker bij oma logeren :) goede smoes om lekker een avondje met zijn 2tjes te hebben hahaha.en desnoods zelf een avondje uit te plannen .
    Maarja ik doe nooit zo moeilijk zolang het maar in het weekend is en niet elke week ben ik niet zo moeilijk.

8. chantal26

chantal26 Fanatiek lid

25 jun 2007
    4.181
    0
    36
    Ik vindt het eigelijk ook wel netjes dat ze een briefje in de bus doen.
    Maakt toch niet uit of ze het persoonlijk zeggen of met een briefje, je bent toch op de hoogte.
    Wij hebben hier in ons dorp vanavond ook een feest.
    Wij hebben hiervoor een heel groot grasveld en daar zijn ze nu ook aan het opbouwen.
    Normaal gesproken gaan we naar dat feest toe want daar komen geweldige goeie bandjes, maar ik ben nu niet ech meer in staat om daar te staan dansen.
    Het zal een verschrikkelijke herrie worden, maar och dat ene avondje.
    Ik moet wel zeggen dat onze dochter overal doorheen slaapt :D
    We zullen zelf dan wel minder slapen :)

Eind augustus hebben we hier kermis, en dan komt er hiervoor een hele grote tent te staan, 4 dagen lang.
    Daar zie ik dan wel tegenop want dan is net de baby geboren.

Och kippie kip misschien valt het allemaal wel mee.
    Ik laat onze dochter vanmiddag ook voor de zekerheid wakker, dan slaapt ze savonds al helemaal goed.

9. chantal26

chantal26 Fanatiek lid

25 jun 2007
    4.181
    0
    36
    Ik heb net een reactie geplaatst, maar ik lees nu dat ze wel erg vaak feestjes hebben, en nog wel met een DJ.
    Dan wordt het toch wel een ander verhaal inderdaad.
    Dan kan ik mijn eigen voorstellen dat je dat niet zo heel fijn vindt.

10. kippiekip

kippiekip Niet meer actief

heb het al opgelost ...

mijn zus en zwager komen logeren en we maken zelf een feestje in de tuin :D

Gratis muziek, steken de BBQ aan en de oudste mag gewoon lekker laat naar bed :D... De jongste zien we wel hoe die reageert.. Die leg ik in een camping bedje hier beneden zodat we hem in de gaten kunnen houden...

We maken dus een eigen feestje :D

Laten we het maar positief bekijken en er '' proberen '' niet aan te ergeren..

11. Melanina

Melanina VIP lid

20 mei 2008
    9.070
    0
    0
    Pedagogisch medewerkster
    goed opgelost toch :) zo zou ik dat ook doen hoor

12. chantal26

chantal26 Fanatiek lid

25 jun 2007
    4.181
    0
    36
    Dat is nou eens een hele goeie oplossing.
    Dan heb heb je wel in iedergeval een gratis DJ :D

13. Lovely83

Lovely83 VIP lid

29 mei 2008
    20.418
    3.298
    113
    Netjes dat ze een briefje in de brievenbus hebben gedaan, maar dit betekend echt niet dat ze tot diep in de nacht lawaai kunnen hebben.
    Ik zou dus zeker als het te zot word langs gaan om te vragen of het minder kan.

14. kippiekip

kippiekip Niet meer actief

Inderdaad :D

Leuker kan niet toch ;)

15. Melanina

Melanina VIP lid

20 mei 2008
    9.070
    0
    0
    Pedagogisch medewerkster
    van de nood een deugd maken is altijd beter dan je dood irriteren :p

16. Solana

Solana Bekend lid

11 mrt 2010
    874
    0
    0
    NULL
    NULL
    Goed gedaan TS, zo kunnen jullie er zelf ook lekker van genieten. En de kinderen vinden het waarschijnlijk ook enorm gezellig. Veel plezier vanavond!

17. ma1

ma1 Fanatiek lid

14 mrt 2010
    1.211
    0
    0
    Ik vind het maar raar dat je als directe buren een briefje door de brievenbus hebben gedaan

18. raspberry

raspberry Niet meer actief

Ja, want ouders van huilbaby's kiezen er ook voor om een huilbaby te krijgen en doen dat hun buren doelbewust aan.... ;):(:cool::x

19. Aszz

Aszz Niet meer actief

If you can't beat them, join them.

20. raspberry

raspberry Niet meer actief

Waarom zou je in vredesnaam proberen om je niet te ergeren als je buren met zeer grote regelmaat de regels gewoon aan hun laars lappen?
    Je bent echt geen zeur als je daar wat van zegt of de politie belt hoor....
    Voor jezelf natuurlijk wel prettig om je niet op te gaan lopen vreten, maar tegelijkertijd hoef je toch echt niet maar willoos te gaan zitten wachten weer tot zij klaar zijn met feesten. Voor dit soort dingen huur je een zaaltje of locatie af, dat hoort niet in een tuin.
    Ik zou er dus WEL wat van zeggen, zeker omdat het zo vaak gebeurt! Als het nou nog eens eenmalig was... OK. Maar zo vaak? Dat hoef je echt niet te accepteren hoor!

Deel Deze Pagina