in je openingspost zeg je dat het vorig jaar zonder dj was niet dat me dat verder wat uitmaakt, maar het viel me op hoop dat jullie een leuk eigen feestje hebben
Dan hebben ze misschien 1x het niet met DJ gedaan .. Maar goed, het was een hel !! Ze zijn door gegaan tot half 3 en dan niet met wat zachtere muziek nee gewoon met keiharde bas muziek, was echt niet normaal meer.. Op een gegeven moment zag ik dat buuf van 2 huizen verder ( die een pasgeboren baby hebben ) was gaan vragen of het iets zachter kon want die kleine van haar was al de hele nacht wakker ... De buuf ( van het feest ) deed heel lacherig en zei '' Als we zin hebben dan doen we het wat zachter '' ... Ze heeft geen vrienden gemaakt ( buuf van het feest ) Kijk dat je een tuinfeest hebt oke, dat je geluid maakt oke en dat je muziek wilt draaien vind ik ook nog oke maar om half 3 keiharde muziek aanzetten zodat ze het 5 straten verder op nog horen en de bas zo hard dat zelfs je ramen trillen vind ik asociaal, ga dr straks ook echt wat van zeggen als ze wakker zijn.
Jouw beurt, lekker de buuf van 2 huizen verderop uitnodigen met huilende baby. Lekker de tuin in, en losgaan maar..
Ik had ze nu al wakker gemaakt en niet gewacht tot ze wakker worden. Hun houden ook geen rekening met anderen
Kinderen spelen al in de tuin en die buuf zit ook al met dr kids in de tuin dus ze zullen zo wel wakker worden ... En de oudste staat hier mee te zingen met Karaoke kids op ned 3 hahaha Dan ben ik maar een zeik buuf hoor maar er zijn ook grenzen ...
Nee ben zelf niet gegaan, had ik achteraf ook wel kunnen doen maar als ik die reactie zo zag van de buuf tegen de andere buuf moet ik eerlik zeggen dat ik daar geen zin in had..
Nou, dan weet je ook wat je eraan hebt... Ik zou als ze weer ontkaterd zijn ze wel aanspreken. Een briefje is geen vrijbrief om een hele buurt tot diep in de nacht te terroriseren. Ik zou aangeven dat ze erg veel overlast hebben veroorzaakt en je je nu hebt ingehouden om hun feest niet te verpesten, maar je ze met klem aan raad de volgende keer gewoon een locatie te regelen voor dit soort dingen. En zo niet dat je er dan wel over gaat klagen nog op de avond zelf.
volgens mij moet je ook een vergunning hebben voor zulke feesten met dj erbij, dit gaat toch veel tever en te luid volgens mij mag dat zomaar niet.
Zelfs op een locatie gaat de muziek binnen de bebouwde kom om 1 uur uit. Dus tot half 3 mag gewoon niet.
ik had gewoon de politie gebeld, en dan de volgende ochtend als hun nog met kater op bed liggen, lekker op pannen en potten lopen rammen en slaan onder hun ramen hahaha, ik ben dan een hele vervelende buuf, heb mijn slaap heel hard nodig.