ik had een reiswieg op mp staan. gister hebben mensen deze opgehaald en betaald. krijg ik gisteravond een mailtje dat ie niet past op hun onderstel en of ze hem terug mogen brengen. nou ja breng maar terug dan he. dus ik gemaild dat het goed is. maar tot nu toe geen mailtje terug van wanneer ze hem dan terug komen brengen. ik bedoel zou het toch wel even willen weten wanneer ze dan komen en niet zomaar aanwapperen. ik wil vanavond effe in alle rust met mn vent lekker samen zijn, moet straks de kindjes nog ophalen bij oma en morgen zijn we heel de dag weg. ik bedoel ze laten wel meteen weten dat ie niet past maar nu laten ze niks meer weten, of zeur ik nu en moet ik gewoon afwachten gezeik altijd met mp:x
ik vind het al héél netjes dat je hem terugneemt! Ik snap dan ook niet dat ze niet gelijk een afspraak maken hierover...
Ik zou mailen en een tijd aangeven dat ze kunnen komen en dat wanneer je niks meer hoort je ervan uitgaat dat ze hem toch willen houden.. omdat je meer aan je kop hebt Ja toch
ja ik persoonlijk zou meteen zoiets dan terug brengen... weet niet waarom maar zou het metteen weer willen afhandelen hihihi
Ik snap niet dat je het terugbrengt. Is eigen risico toch.. Ik had het nooit teruggenomen. Ik zou gewoon zeggen;. Ik hoor niets meer van jullie, en ga er daarom vanuit dat jullie de reiswieg houden. mvg. Of Graag zsm een reactie, jullie kunnen de reiswieg zondagavond om 19.00 brengen. Anders ga ik er vanuit dat alles in orde is.
ja ik persoonlijk had als ik hem gekocht had ook zoiets van: nou ja pech gehad. had ik hem maar moeten testen. ik heb hem ook echt voor een schijtprijs verkocht. 45 euro voor een gloednieuwe nooit gebruikte easywalker reiswieg met regenkap. maar ja wie ben ik
ik had hem denk ook niet teruggenomen, dat proberen ze dan toch eerst uit?? Maar nu zou ik idd een mailtje doen met datum en tijd waarop ze hem terug kunnen brengen en dat het anders overgaat.
Wie weet staat hij nu wel in een vies rokershol of met kinderen die hem helemaal besmeuren, brr Ik zou goed kijken voor je hem terugneemt. Erg coulant van jou hoor, ik had dat niet gedaan, hadden ze maar goed moeten uitzoeken of dat typenummer op hun onderstel paste of het onderstel mee moeten nemen bij de koop
Ik vind het ook al meer dan schappelijk dat je bereid bent om hem terug te nemen hoor. Als je zo'm product koopt van iemand (voor wat voor prijs dan ook), zorg je toch dat je zeker weet dat het past? Eigen risico lijkt me, past het niet, pech gehad en doorverkopen maar weer. En nu dan ook nog gaan liggen emmeren en niks meer laten horen. Ik zou zeggen "helaas pindakaas"
Nou, soms hebben mensen meer te doen als achter de pc zitten.... Dus ik zou nog even afwachten. Ik denk niet dat ze ineens voor de deur staan. Geen idee of ik hem teruggenomen had. Mijzelf kennende vast wel...om het dan later stom te vinden van mijzelf
maar eerdere contacten zat ze dan wel heel de dag achter de pc en ze heeft gisteravond dat mailtje nog gestuurd en ik vanmorgen om 6 uur terug. je maakt mij niet wijs dat ze vanaf vanmorgen 6 uur niet meer kans heeft gehad om haar mail te checken. ( zeker als ze zoiets naar mij heeft verstuurd) vies rokershol en kinderen is niet het geval. waren wel frisse mensen , eerder kakkers als viezerikken en het was hun eerste daar ben ik verder ook niet bang voor
ik krijg nu een mail terug... ze wil hem pas vrijdag terug brengen. man zegt nu ja rot op. vandaag of morgen en anders dikke lul. mail dat maar zegt ie ) niet zo letterlijk natuurlijk he. maar ja dat durf ik weer niet. pffff hij heeft weer makkelijk praten. stata hier op zijn gemak de voordeur te verven
ow vent zal dalijk wel terug mailen zegt ie... lekker weer. maar ik mag die mensen weer te woord staan als ze aan de deur staan en is hij weer pleite
Je man heeft groot gelijk Als ze willen ruilen hadden ze het maar in de winkel moeten kopen of webshop ipv marktplaats En vrijdag pas terugbrengen? Die zijn gek Zou ook zeggen dat ze het maar lekker zelf op MP moeten zetten Je bent goed, maar niet gek!!
Gelijk heeft je man! Je kan hem dan nu meteen op weer op mp zetten en wel verkopen. Maar nu moet je gaan wachten op hun terwil ze blij moeten zijn dat je hem terugneemt. Als ik hun was stond ik direct weer bij je op de stoeo
Echt lastig zeg... vind het ook wel heel knap dat je hem terug neemt. Dat had ik ook echt niet gedaan. Ik zou zeggen dat als ze hem pas over een week terugbrengen, je een 10tje inhoud, dus 35 euro teruggeeft. Dan moesten ze maar eerder komen.