hoi hoi , net weer getest en hij lijkt iets donkerder , maar ff de dokter gebeld en bloed laten prikken , hopelijk vandaag nog de uitslag.... gelukkig ben ik verder niet ongeduldig ofzo.....
je houdt ons echt in spanning hé haha. This toch ook zo dat als je de test met ochtend urine doet beter zichtbaar is of is dat fabeltje?
heb ik geprobeerd maar die leek niet duidelijker dan die van gister vandaar dat ik de maar even contact met de ha heb opgenomen.... zit met me stollingsafwijking.... ppppfffff wist ik het maar vast....
haha ja inderdaad ik zei net al tegen me vriend als ik echt heel vervelend ben moet je maar op de bank gaan liggen hihi
nou het is even wachten maar dat krijg je ook super goed nieuws!!!! We zijn zwanger!!!! nog heel pril en volgende week nog een keer bloed prikken om te kijken of het allemaal goed gaat maar het zit er wel ik hoop dat iedereen ook snel zwanger mag worden
Hoe erg is het dan? Bloedverlies is niet altijd een vmk... Bel even je vk anders. Sterkte, ik hoop dat de kleine gewoon blijft zitten waar hij zit.
huh...oh jee...nee toch weet je het zeker? had je vroeg getest of ben je al voorbij wat je nod had moeten zijn?