Wie heeft er voorbeelden van kv rijtjes? Knalt ie echt? Ik had er nog een liggen en eigenwijs als ik ben, hij is niet veel donkerder te noemen.... Ook niet lichter hoor, maar toch.... Waren ze nog maar zoals drie jaar terug!
Welkom op het zwanger worden, zwangerschap en baby forum - Zwangerschapspagina Dit was de mijne op NOD.. vond hem best knallen... ervoor was die ietsie lichter en nu is die nog donkerder...
Maak je niet te druk! Een maand of wat geleden deed iemand hier twee kv testen uit hetzelfde doosje, met dezelfde urine. En de ene was aanmerkelijk lichter dan de andere!! Dus het zegt niet zo veel als je testen niet oplopen, een streep is een streep. Stress is niet gezond he
Dit was mijne, daarna gestopt met testen. Ik heb van 8 dpo tot 18 dpo elke dag een test gedaan. Zijn idd niet meer hetzelfde.
whaauw wat een mooie testen allemaal!! Proficiat allemaal! Hoop dat ik binnen korte termijn ook zo een knaller mag posten
Ik had net een berichtje, maar da's foetsie! Bedankt voor het reageren allemaal! Mooie rijtjes, al vind ik die van jullie dus idd donkerder... Heb 123 thuistesten besteld, die zijn er denk ik vanmiddag als ik thuis kom. Misschien nog even kijken wat die doen. ben geen ochtend tester....
Dit is de mijne vandaag voor het eerst getest vind het best duidelijk Zit op cyclus dag 27 Bij de eerste gelijk foto en de tweede foto is de test helemaal opgedroogd
He Salli jij had toch al een cb digitaal test gedaan die was positief ?? Ik zou niet verder testen , ik heb net ook een cb plus test gedaan en toch meer opgelucht voorlopig geen testjes meer )