Wie herkent dit ? ´s Nachts wordt ik vaak wakker van pijn in mijn rechterbeen. Ik voel deze pijn vooral aan de zijkant, alsof mijn been beurs is. Als ik me dan op mijn rug draai gaat de pijn over, maar zodra ik op mijn zij ga liggen (maakt niet uit links of rechts) dan komt de pijn weer terug. Ik ben pas 5 weken zwanger, dus door het gewicht van mijn buik zal het niet komen. Ook overdag heb ik er tijdens het lopen etc. geen last van. Wie heeft hier ook last van ?
ik heb had dat ook al heel vroeg. in het begin was het bij mij alleen bij het staan. de verloskundige vertelde mij dat ws mijn baarmoeder een zenuw beknelde. bij mij werd het alleen van kwaad tot erger en heb toch nog een keer de verloskundige gebeld en nu heb ik mensendieck therapie. dus als je het niet vertrouwd gewoon de verloskundige bellen. ze vertelde mij dat het geen gevaar is voor de baby sterkte meid! groetjes susanne
Dus het kan wel met mijn zwangerschap te maken hebben, begon al aan mezelf te twijfelen. Heel erg bedankt voor je reactie ! Was al bang dat het iets heel raars was Groetjes, Channie7