Dames, Graag jullie mening over mijn kaartje. Vorige week vrijdag een follikel meting gehad. Was 17,5 mm, 2 dagen ervoor 15 mm. De arts voorspelde een eisprong rond zondag/maandag. M'n temperatuur bleef echter laag en dinsdag voelde ik me zo raar. Alsof m'n menstruatie gigantisch zou doorbreken op dat moment. De volgende dag was m'n temperatuur wat gestegen en daarna flink omhoog.... FF zet zoals ik al dacht m'n eisprong op dinsdag de 26ste. Maar hij twijfelt, omdat het aleen gebaseerd is op m'n temperatuur en verder geen aanwijzingen had (stond in de analyse) Maar m'n eisprong was de 26ste toch? Wat vinden jullie? T zou m'n eerste waarneembare eisprong zijn in m'n temperatuur. Maandag bloedprikken om te kijken of het progesteron gehalte goed is. (Heb de afgelopen maanden rare en korte cyclussen gehad). Alvast bedankt voor het kijken...
Woensdag? Hè das jammer, we hadden zondag voor het laatst het gezellig gemaakt. Gemiste kans dus. Maar ja wel een eisprong hè?
Ff heeft de gemiddelde temperatuur naar benden gehaald maar twijfelt nog steeds. Was me eisprong dan in de nacht van dinsdag op woensdag, dus opde nacht cd17/cd18 en een trage start van temperatuur oplopen?
Ik denk dat ff twijfelt omdat je kaartje een beetje piekerig is in het begin van je cyclus. Ik zou zelf wel dinsdag denken, maar woensdag zou ook kunnen.
Zou kunnen maar dan meer in de hele vroege ochtend van de woensdag De temp op woensdag komt namelijk voor je ei al vaker voor Je basale temp ligt rond de 36.7 en dus zou je minimaal 36.9 moeten hebben voor een goede eisprong en die komt op dag 19 voor het eerst
Mmmmm oké, maar die tempen boven de 36,7 zijn maar een paar x eerder voor m'n eisprong geweest. Ach verder zit er niks anders op dan maar af te wachten wanneer m'n nod zal zijn 😊
Ik zou denken dat FF gelijk heeft. Zoals je zelf al zei stijgt je temp al vanaf de 27e en het kan erg verschillen per persoon/cyclus of je temp meteen de dag na eisprong duidelijk hoger is dan voor de eisprong (heb het zelf ook meerder keren gehad). En vind de temp van de 27e ook al duidelijk aan de hoge kant gezien de eerdere dagen deze cyclus. Succes met afwachten!
Vanmorgen was ik om 6.15 wakker en gelijk m'n temperatuur gemeten. 36,96. Heb hierna nog een beetje gedut en om 7 uur (m'n normale temperatuur tijd) weer gemeten. 37.02 deze keer. Wat moet ik nu aanhouden? Heb nu de om 6.15 temp ingevuld, maar die krijgt een open bolletje voor de tijd natuurlijk
Hoe kan dit? M'n temperatuur is vanmorgen zelfs weer iets gestegen terwijl ik bruinverlies heb. Gisteren begonnen met af en toe paar druppels en vanmorgen best wel veel donkerbruin vermengd met slijm (Sorry) en wat stolseltjes. M'n menstruatie zit er aan te komen en toch m'n temperatuur hoog. Of komt t door het weer of zo?
Jawel, maar daar ga ik niet vanuit. De hele dag af en druppels donker, waterig bruin. Maar bij de nr2 echt wel even helder rood op dat moment. Gelijk erna niks meer en gewoon weer dat donkerder oude bloed druppels met bv plassen. Menstruatie zit er dus denk ik heus wel aan te komen, alleen snap ik die temperatuur niet.
Nog steeds geen daling van m'n temperatuur. Bruinvelies is er nog steeds. Zit op 12/13 dpo Testje gedaan, negatief. Zucht
Vandaag dag 5 van het bruinvelies, teveel voor een innestelingsbloeding lijkt me zo bij elkaar opgeteld toch? M'n temperatuur vanmorgen was ietsje lager maar nog steeds geen flinke daling. Vannacht heb ik heel erg gezweet, zou dan morgen m'n menstruatie doorbreken? Die temperatuur moet toch een keer omlaag toch? Iemand theorieën hierover?????
Is helaas nog niks over te zeggen meis, ik had bij m'n dochter een bloeding van 8 dagen dus dan valt 5 dagen nog mee en temperatuur kan ook pas tijdens menstruatie omlaag gaan, is bij iedereen verschillend dus blijft helaas afwachten...
Vanmorgen was dé temperatuur dip daar. 😢 Het ziet er niet naar uit dat ik alsnog roodverlies ga krijgen dus denk dat de afgelopen 5 dagen m'n menstruatie was. Alwéér met zo goed als alleen maar bruinvelies en weinig. Was vorige ronde ook zo.... Apart hoor, voor m'n rare cycli had ik altijd 5 dagen bruin en daarna flink rood. Zal wel t ontpillen zijn geweest dat gewoon een jaar heeft geduurd. Ben allang blij dat ik dus waarschijnlijk maar licht menstrueer. Maar de start van het bruin was op 9/10 dpo dus dat is dan wel een korte lf...