Sinds mei 2005 ben ik gestopt met de pil en we proberen nu sinds juni echt om zwanger te worden. Helaas tot nu toe zonder geluk. Nu zit ik bijna in de 6e week van mijn cyclus en ik heb al 10 dagen bruinverlies. Merk er eigenlijk vrij weinig van.. heb geen inlegkruisje of iets nodig en meestal merk ik het eigenlijk alleen met gemeenschap. Heb dit nog nooit eerder zolang gehad. Als ik het had dan was het een dag of 2 en dan kwamen de duivels altijd door. Gevoel dat ik zwanger ben heb ik niet. İk begrijp er echt helemaal niets meer van. We willen het allebei zo graag maar nu kan ik helemaal geen touw meer vastknopen aan mijn cyclus. Laatste twee keren was deze rond de 38 dagen, maar daarvoor werd het met de maand minder (ben begonnen met 42 dagen vorig jaar mei, paar maanden erna 35 dagen, maand erna 28 dagen, daarna 21 dagen ) Nu heb ik begin mei 1 week de pil geslikt (vanwege het niet ongesteld willen worden in de vakantie), zou door die ene week mijn cyclus in de war kunnen zijn geraakt?
Ik heb t al 19 dagen, waarschijnlijk ontpillen.. Ben begin februari gestopt, dit nooit eerder gehad, tot nu toe dan.. Groetjes Jorietje
Hoi yana, Ook ik heb 2 weken bruin bloedverlies gehad. Dit was in april van dit jaar nadat ik in nov. gestopt was met de prikpil. Nu ben ik 7 weken zwanger. Ik denk zelf dat het je lichaam is dat zxich aan het voorbereiden is.
alseerste leeuwen77 gefeliciteerd met je zwangerschap.. Wat betreft ontpillen.. zat ik eerst ook aan te denken. Maar ik slik eigenlijk al sinds meer dan een jaar geen pil meer. Lijkt me niet logisch dat mn lichaam nu nog aan het bijkomen is. Of kan dat wel?? Getest heb ik nog niet. Vaak duurt mijn cyclus 5 of 6 weken dus ik wacht nog even af.