Goeiemorgen allemaal, Ik ben nu 37+2 en heb al een paar dagen s avonds voorweeen/indalingsweeen. Nou hebben mijn man en ik vanmorgen gemeenschap gehad en nu heb ik sinds 40 minuten weeen; om de 1 a 2 minuten een wee can zo 40-70 sec. Is het begonnen en moet ik de verloskundige gaan bellen of komt dir grwoon als reactie op de seks van vanmorgen? De weeen zijn wel uit te houden maar wel goed vervelend op t moment dat ik denk "nu word het echt naar" zakt het af...
Ik zou even onder de douche stappen, als de weeën erger worden heb je grote kans dat het doorzet. Zwakken ze af dan zijn het waarschijnlijk voorweeen
Nog steeds iedere keer harde buiken en krampen ga zo maar even in bad kijken of het dan beter/minder word t is nog wel onregelmatig maar als het vanavond niet minder is geef ik er toch nog even een belletje aan richting vk denk ik...
Gewoon doen wat goed voelt, misschien dat je wat geruster de nacht in gaat als de vk nog even langs is geweest. Hier helaas al weken voorweeen, die uren aanhouden en zo goed als niets doen, al hoop ik voor jou dat dit toch het begin is!
Ai, vervelend die voorweeen! Ik herken ze helemaal, bij alle 3 mijn zwangerschappen. Iedere keer denk je dat het begonnen is. Bij mij hielp een warme douche of bad niet. Bij mijn oudste heeft heb ik 6 weken met voorweeen gelopen, dochter 2 weken en bij deze heb ik dinsdag en donderdag aardig wat voorweeen gehad.
Had ik bij mn tweede ook. 4 dagen voor uitgerekende datum was ik het zwanger zijn zat, en omdat seks nog wel eens een bevalling in gang zet probeerden we dat. Nou, dat heb ik geweten. Vanaf dat moment 3 dagen en nachten non stop onregelmatige weeen. Niet zo erg dat ik dacht: nu zet het serieus door, maar wel zo erg dat ik 3 nachten nauwelijks heb geslapen. Ik was kapot. Volgende ochtend heeft de vk me gestript, en toen zette het gelukkig wel door. Dus voor mij geen seks meer in de twee weken voor D-day.
Ja hier is het wat rustiger gelukkig nu zo vior ik de nacht in ga. Ben even in bad geweest en heb geen echte voorweeen meer enkel harde buiken; das toch een stuk minder vervelend haha!
Alles is weer compleet rustig op war harde buiken bij bukken en opstaan na. Morgen weer naar de vk; aan de ene kant hoop ik dat hij snel komt aan de andere kant vind k t ook nog wel prima als die lekker nog even blijft zitten zo dubbel! Kijk er wel onwijs naar uit om de kleine man te kunnen zien en aan te raken!
Nog binnen bij mama dus... Hoe ver ben he nu? (Sorry als ik daar over heen gelezen heb!) Enne, succes bij de verloskundige
Ben nu 38 weken, heb best een pittige zwangerschap achter de rug met veel ziekte en genieten was er dus niet bij helaas. De baby zou van mij dus ondertussen wel tevoorschijn mogen komen!