Jeetje wat super spannend zeg!!! Ik hoop dat het meteen raak is en jullie nogmaals een prachtig kindje mogen verwelkomen.
Oh wat ontzettend gaaf! Ze waren ook naar Barça toch?! Eerste poging?! Ik hoop dat het voor jullie ook meteen raak mag zijn, hoe geweldig leuk zou het zijn als jullie tegelijkertijd zwanger zouden zijn?! 🚼🚼
Wow gaaf voor je schoonzus zeg! Ik hoop dat alles goed gaat en dat het bij jou ook zo voorspoedig mag verlopen!
Wat een gaaf nieuws! Op naar een even zo mooi broertje of zusje! Heel leuk om dat te lezen. "Herken" je zeker nog van de 'vroegere' MMM dames. Op naar mei, en houd je ons wel wat op de hoogte?
Vanmorgen het verdrietige nieuws gekregen dat mijn schoonzus een miskraam heeft. Echt zo oneerlijk, de een poept er de een na de ander uit en zij moeten er zoveel moeite voor doen. Moeten ze weer vanuit Brazilië terug, er zijn nog 2 cryo's. Het moet gewoon lukken, ik gun het ze zo!!!
Oh nee 😢 wat erg en ontzettend verdrietig Test je eindelijk positief krijg je dit Ja het is soms zo oneerlijk verdeeld in de wereld We weten er zelf ook alles vanaf😑