hoi hoi. even een vraag. aangezien mijn zorgverzekeraar (zorg en zekerheid) mijn puregon niet meer vergoed wil ik overstappen van verzekeraar... bij welke verzekeraar zitten jullie en wordt bij jullie wel alle puregon vergoed? xxx
hoi Kaatje Ik zit bij Avero Achmea met als aanvullingspakket royaal,dit is niet het duurste maar ook niet de goedkoopste,hier wordt alles vergoed van puregon tot pregnyl. Veel succes bij het zoeken naar een nieuwe verzekering. groetjes gemma
Ik zit ook bij Zorg en Zekerheid en ben bang dat wij volgend jaar ook de MMM ingaan. Het zaad van mijn mannetje is nl erg slecht. We zijn dan ook druk aan het zoeken naar een andere verzekering. Heeft iemand ervaringen met Menzis? Of een ander goed idee? Bedankt. XXAnna
Ik zit bij groeneland pakket 3 en krijg het ook vergoed.. Waar ben jij momenteel dan verzekerd Kaatje85
Dan ga ik dus zeker over stappen. ik zit bij zorg en zekerheid. av top verzekerd maar krijg het nu dus niet meer vergoed. ga morgen gelijk bellen en overstappen xxx
Ik zit ook bij zilveren kruis achmea en krijg ook alles vergoed! je moet wel zelf goed achter je machtiging aan! succes!