FF verder over het breken van de vliezen-->

Discussie in 'De bevalling' gestart door oolltjuh, 13 aug 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Debby21

    Debby21 Lid

    30 jul 2007
    41
    0
    0
    limburg
    het valt niet op te vangen bij mij omdat ik gewoon af en toe een natte/vochtige plaats in mijn string heb en vanacht had ik maar een klein plaatsje en toen ik uit bed stapte voelde ik wat meer lopen en toen had ik idd een grotere plaatsje nat heb het laten opdrogen en het ziet er doorzichtig uit met een schijn erg raar het ruikt ook erg raar beetje zoetig
     
  2. Kathy

    Kathy VIP lid

    22 mei 2005
    5.535
    0
    0
    Draagdoekconsulent
    Lichtervelde, België
    dit is net zoals het bij mij verlopen is en het was idd vruchtwater. Rond 17 uur in de namiddag het eerste plasje verloren rond 19u30 zijn m'n vliezen dan volledig gebroken.
     
  3. Debby21

    Debby21 Lid

    30 jul 2007
    41
    0
    0
    limburg
    ja heb de vk terug gebeld vanmorgen en verteld hoe de nacht is verlopen en ze denkt dat het geen vruchtwater is maar ze komt wel voor de zekerheid kijken als ze visite gaat rijden dus nu weet ik het ook niet meer

    Kathy: het probleem bij mij is dat als de vliezen breken ik het niet zo erg merk omdat het niet met een plons naar beneden komt had jij dat ook?
     
  4. Kathy

    Kathy VIP lid

    22 mei 2005
    5.535
    0
    0
    Draagdoekconsulent
    Lichtervelde, België
    Bij mij is het dan wel met een plons naar beneden gekomen, maar eerst was het in plasjes.
     
  5. Debby21

    Debby21 Lid

    30 jul 2007
    41
    0
    0
    limburg
    De vk is net geweest en het was geen vruchtwater was gewoon vocht
    nu maar afwachten wanneer het wel gaat gebeuren
     
  6. mama33

    mama33 Actief lid

    11 sep 2006
    255
    0
    0
    Achterhoek
    Ik vind dit maar een raar advies. Ben je er geweest. Heeft ze je gezien? Hartslag van beebje gecontroleerd? Gecontroleerd of het echt vruchtwater was? Echo gemaakt? Het advies dat je hebt gehad klinkt mij erg onzorgvuldig in de oren in relatie tot je verhaal.

    Ik stond al met m'n oren te klapperen dat je niet acuut zelf hebt gebelt toen het gebeurde maar van het advies van de vk sta ik nog meer te klapperen.
    Maarja, misschien ben ik een paniekzaaier maar ik zou het helemaal uitgezocht willen hebben.

    Ik hoop dat alles goed is en goed blijft gaan. Neem geen risico's hoor!
     
  7. nicol

    nicol Actief lid

    8 nov 2005
    142
    0
    0
    Ik neem aan dat ze gewoon bij de verloskundige is geweest en dat zij heeft gekeken of er nog genoeg vruchtwater was voor de laatste weken, via een echo, hoop ik dan maar :)

    Anders zou ik het ook allemaal erg onverantwoordelijk vinden.

    Gr Nicol
     

Deel Deze Pagina