Temp stabieler, etos pillen of ontpild

Discussie in 'Temperatuurkaartjes' gestart door Babke, 24 jan 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Babke

Babke VIP lid

24 okt 2011
    5.895
    4
    0
    Roosendaal
    Hallo,

Ik temperatuur nu voor de derde cyclus. Mijn eerste twee cycli waren regelrechte achtbanen voor de eisprong. Geen touw aan vast te knopen dus.
    Ik ben nu een half jaar van de pil af en ik ben vorige maand enkele dagen voor de eisprong begonnen met de etos zwanger worden pillen i.p.v. alleen foliumzuur.

Wat schept mijn verbazing. Mijn temperatuur is een stuk stabieler. Er zit een uitschietertje bij naar boven, maar dat was een onrustig nachtje, dus dat kan. Maar verder zie je duidelijk verschil met vorige maanden.

Wat denken jullie. Ben ik eindelijk klaar met ontpillen (de pukkeltjes zitten er nog helaas) of is dit het effect van de etospillen? Dat ik nu bepaalde stoffen binnen krijg die ik normaal moeilijk uit mijn eigen eten kan halen ofzo.
    En zijn er meer die dit ervaren hebben?

2. Hellen1971

Hellen1971 VIP lid

16 dec 2008
    6.069
    1
    38
    Senior consulente Wmo
    Sliedrecht
    ik slik ze nu ook een tijdje en merk ook wel wat stabilere temperaturen. Wie weet??

3. zilla

zilla Actief lid

6 jul 2011
    307
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ja wie weet! Dit is mijn 3e cyclus met de Etos teunisbloemolie en deze ronde is mijn temperatuur ook veel stabieler.
    Mijn 'probleem' deze ronde is nu juist dat ik tot nu toe geen eisprong heb gehad (hopelijk komt dat niet door die pillen)

4. Babke

Babke VIP lid

24 okt 2011
    5.895
    4
    0
    Roosendaal
    Hoi Zilla, ik had gelezen dat je teunisbloemolie niet na je eisprong meer mag nemen en pas weer mag starten als je zeker te weten niet zwanger bent. Dit zou een miskraam kunnen veroorzaken. Ik weet niet of het klopt, maar zou voor de zekerheid zodra je zeker weet dat je ei wel geweest is, ermee stoppen. Bij een ander topic zijn ze erg te spreken over tawekiemolie. Zou net zoiets zijn. Al houd ik het bij de multi zwanger worden. Vind het prima zo.

Zat ff te kijken. Het is net alsof je eitje net geen zetje gekregen heeft om te springen en het nu weer gaat proberen. Of klinkt dat stom?

5. zilla

zilla Actief lid

6 jul 2011
    307
    0
    0
    NULL
    NULL
    Haha Babke, dat idee heb ik ook een beetje ;) De vorige keer (dag 14 ofzo) voelde ik ook echt alsof hij ging springen (inclusief de afscheiding) maar t gebeurde niet. Nu is het ook al een aantal dagen 'onrustig' met (zij)steken enzo. Hopelijk is mijn temperatuur dan morgen hoger...

En wat je zegt over teunisbloem en na je eisprong heb ik ook gelezen, ik neem het ook alleen in tot aan mn eisprong. Deze cyclus ben ik er op dag 15 al mee gestopt omdat ik dacht dat mijn ei al was geweest... Ach ;)

6. Babke

Babke VIP lid

24 okt 2011
    5.895
    4
    0
    Roosendaal
    He Zilla, wat is dat onder jouw kaartje met die Toekan en Thea? Zijn zij dan uitgerekend en heb je een gokje gewaagd op het geslacht?

7. zilla

zilla Actief lid

6 jul 2011
    307
    0
    0
    NULL
    NULL
    Nee dat zijn pendels van hun waarmee ze voorspellen wanneer ik zwanger ben (en wat het geslacht van het kindje dan is). Kun je hier op het forum laten doen!

8. Babke

Babke VIP lid

24 okt 2011
    5.895
    4
    0
    Roosendaal
    Oke, wel beiden februari. Misschien een tweeling, jongen en een meisje. Als ze gelijk hebben, dan komt je ei pas na volgende week dinsdag, want anders red je het niet meer in februari denk ik. Alhoewel, nee, dat lukt dan ook nog wel.

9. juultjeT

juultjeT Fanatiek lid

23 mei 2011
    2.026
    1
    0
    ambulant hulpverlener
    Drenthe
    ik heb zowel 'etos zwanger worden' als teunisbloemolie geslikt, maar mijn cyclus hielp het absoluut niet. het werd mijn langste cyclus tot dan toe... wel raakte ik zwanger die cyclus.... dat dan weer wel.....

Deel Deze Pagina