Heeft een flinke verkoudheid invloed??

Discussie in 'Temperatuurkaartjes' gestart door C78, 8 mei 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. C78

C78 Niet meer actief

Mijn temperatuur is de laatste 3 dagen voor het eerst echt lekker gestegen na mijn eisprong. Alleen ben ik nu 3 dagen flink verkouden met ontstoken holtes.
    Kan mijn temperatuurverhoging daardoor komen? Heb je dan ook zo'n mooie gelijke temperatuur als je verkouden of ziek bent?

Ik ben maar 1x echt ziek geweest sinds ik temp en toen was ik zo beroerd dat ik niet getemperatuurd heb. Ik zou dus eigenlijk niet weten of je dan ook dagen achter elkaar hetzelfde kan meten.

Ik weet het, ik kan maar 1 ding doen en dat is afwachten, maar toch, die hoop elke maand weer die blijft toch gewoon zo sterk aanwezig!

2. MM1981

MM1981 Bekend lid

30 dec 2010
    668
    0
    0
    Hoi,
    Ik heb wel een cyclus gehad dat ik elke dag een stabiele lijn had. Bij verkoudheid zat ik wel eens 0,1 a 0,2 graad lager, omdat ik dan de hele nacht met mijn mond open geslapen had.

Ik vind het zelf lastig om mijn temperatuurkaartjes te laten vergelijken met FF met de "average"-diagram. Mijn starttemperatuur verschilt nog wel eens. Ik heb zelf daarom ook mijn temperatuurverschil ten opzichte van de dag ervoor bijgehouden met Excel. Zo kwam ik erachter dat ik op 0DPO, 4DPO en 8DPO altijd een temperatuurdipje heb.

Deel Deze Pagina