uit nieuwsgierigheid temp ik sinds kort ook bij TCOYF.com (taking charge of your fertility) omdat ik benieuwd was naar de verschillen. Die leken er niet in eerste instantie te zijn: kreeg deze maand van zowel FF als TCOYF op dezelfde dag mijn ei. Maarrrrrr...als ik bij FF kijk naar de klusmomenten bij elkaar is de kans "low" en TCOYF gebruikt een andere methode, die zegt per dag of je kans had of niet en geeft bij onze klusmomenten op 31-12 en 1-1 dat de kans resp. "best"en "good" waren. Dus á la Loeki de Leeuw zeg ik dan "Asjemenou?" Persoonlijk lijkt het me geen raar idee om alle keren klussen apart te bekijken, maar of dat ook meer oplevert. Het ziet er dan voor mij wel gunstiger uit, maar is het ook zo? Ben dus erg benieuwd naar jullie eventuele ervaringen!
Volgens mij is het bij FF zo, dat dag NA eisprong als "low" gezien wordt.... terwijl volgens andere programma's WEL goed mogelijk is om net na je eisprong bevrucht te worden.... wellicht daardoor? Denk dat 1-1 niet eens "meetelt".....omdat je dan 2 dagen na ei zit, wat krijg je bij dat ander programma als je die weghaald?
Vaag.... maarja soms doen ze toch wel vaag programmaatjes... zo had ik eens een FF en een VIP en gaven allebei andere eisprong aan.... soms zitten ze finaal mis... ach het maakt niet heel veel uit.. als het maar "raak" is.... ik denk iig dat je een goede kans maakt, want als je zoekt met FF op kaartjes met die "intercourse"... krijg je toch aardig wat treffers...
Klopt..mja...kom hier ook plenty mensen tegen die het maand na maand op exact de goede tijdstippen klussen en die niet zwanger raken. Dus het blijft hoe dan ook een heel ondoorzichtig proces, niet? Maar dank voor je input!
Ik heb tcoyf er nu ook bij genomen...die berekend alleen mijn ei niet goed... die moet ik handmatig omzetten.. Mijn cyclus lengte is 28 dagen maar mijn lf maar 10... hij zet automatisch mn lf op 14 dgn. Je kan dit wel aanpassen maar stel dat mijn ei niet op dag 18 maar op dag 17 komt herberekend hij dit dus niet. Ik heb mijn vorige 2 cyclus erin gezet om te kijken of hij het dan zou aanpassen maar nee... helaas
Oww..ben ebneiuwd. mijn LF is 12-13. Zou die site wellicht even tijd nodig hebben om in beeld te krijgen hoe lang de jouwe doorgaans is?