Zouden jullie misschien even mee willen kijken?

Discussion in 'Temperatuurkaartjes' started by Weetjewel, Dec 22, 2008.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Weetjewel

Weetjewel Actief lid

May 27, 2008
    475
    0
    0
    Hoi meiden, ik ben bang dat ik weer geen ei heb gehad deze ronde van de Clomid 100mg. Mijn temp is zo raar aan het doen, ik snap er echt helemaal niks meer van! Gister heb ik bruin/rozig bloedverlies gehad, waar dat opeens vandaan kwam? Geen idee, het was ook maar heel weinig en eenmalig! En ik heb ook elke keer negatieve ovutesten (digitale van cb) dus mijn eisprong is het ook niet geweest. Zouden jullie even mee willen kijken? Ik weet wel dat als mijn temp op dag 14 onhoog was gegaan ik een kruis zou hebben gehad, maar dat is dus niet het geval geweest. Ik begin er een beetje heel erg onzeker van te worden, zeker ook omdat de gyn mij laat aanklooien en de eerste ronde clomid met 50mg al geen eisprong heeft gegeven.

http://www.fertilityfriend.com/home/237551

2. Loe

Loe Niet meer actief

Hoi, dat kruis is er volgens mij nog niet omdat je temp niet hoger BLIJFT, maar zakt dan daarna weer. Dat heb je zelf gezien je berichtje ook al gezien. Maar wanhoop nog niet hoor, de eisprong kan nog komen, dag 17 had ik vorige maand mijn eisprong (twijfelachtig volgens FF, maar bij gyn was het ei gesprongen), en nu ineens weer 2 dagen eerder deze maand. Ik weet niet wanneer je naar de gyn moet, maar stel nou dat je volgende week nog een ei gehad hebt, dan zou Ik dat zeker aankaarten bij de gyn.

Maar da's mijn mening he, ik ben niet zo geduldig.......

3. Weetjewel

Weetjewel Actief lid

May 27, 2008
    475
    0
    0
    Thnx voor je antwoord, ik mag woensdag weer naar de gyn. Dus ik gok dat ik dan weer negatief nieuws krijg en weer een kuur provera om de ongi weer op te wekken. Vorige maand ook dag 21 bloed geprikt en daar kwam niks uit.

Ik ben opzich wel geduldig, maar ik kan er zelf niet zo goed tegen als ik niet weet of iets wel of niet werkt. Zeker omdat je geen controle krijgt, alleen dag 21 bloedprikken dus de vorige keer heb ik de gyn niet eens gezien.

Share This Page