Zoals de titel al zegt heeft FF mijn eisprong van CD20 naar CD22 doorgeschoven. Dit toen ik een temp aan heb gegeven van 36.9. Deze laatste temp heb ik niet op de gebruikelijke tijd getempt, maar een half uur later dan normaal. Ik heb de temperatuur gediscard. Wat zouden jullie doen?
Morgen meid, Komt waarschijnlijk door je plusjes van je ovutest? Als je die weghaalt en je temp van vanmorgen aanzet, wat doet ie dan?
Ik heb het één en het ander geprobeerd, om er achter te komen, wat nu de reden is, dat FF mijn CD20 naar CD22 zet. Als ik 'watery' weghaal, springt ie weer terug naar CD20. Ik houd het hier maar bij denk ik. Dit is de minst grote aanslag op de berekeningen van FF. En nu nog steeds afwachten.
CD20 ziet er naar mijn idee ook logischer uit. Een half uur tijdverschil in temperaturen lijkt me niet voldoende reden om de temp te discarden. Ik gebruik soms FF temp corrector, wat in mijn geval ongeveer vertaalt naar: elk uur dat ik later meet dan normaal, moet ik 0,1 graden van mijn temp afhalen. Dus meet ik om 8 uur 36.9, terwijl mijn normale tijd 7 uur is, corrigeer ik dat naar 36.8. Maar een half uur is redelijk verwaarloosbaar. Discarden zou geen eerlijk temp kaartje opleveren. Die "watery" weghalen vind ik idd wel acceptabel.
oei... bekend probleem.... ik zou denken.. cd20.... maaruhhh misschien moet ik jou dezelfde raad geven... "wat zegt je gevoel?"
Ik hou 'm dus op CD20, dat vind ik aannemelijker. Voor de rest zegt mijn gevoel mij, dat het niet oke is. Jij gaat goed. Houden zo. Een hele fijne oud jaars avond en een heel voorspoedig en gelukkig nieuw jaar toegewens.
niet ok is..?? positief denken hoor...!!! jij ook fijne jaarwisseling.... en een gezond en voorspoedig... 2010!!
hi zij, aangezien je op dag 21 nog een posi ovu test had, zou ik zeker niet geloven dat je ei op dag 20 is geweest. immers, je ei springt NA de posi ovu (gemiddeld 24 a 48 uur later) ik zou dus eerder dag 22 zeggen, hoewel het gek is dat je temp al is gestegen. ik snap dat FF m daarom wel op 20 zet. maar ik vertrouw ovu's nog meer dan FF. wat voor ovutesten gebruik je? succes!
Zou ook eerder dag 22 aanhouden. Maakt op zich niet zo veel uit aangezien je wel goed geklust heb. Alleen is je nod dan wat later, maar beter later getest dan te vroeg en dat je dan 2 dagen later alsnog ongesteld wordt, toch?
Klingel: Ik gebruik geen ovu-testen deze maand, maar ik gebruik zo ie zo elke maand de Persona. Ik heb duidelijk mijn ei gevoeld en de Persona geeft dag 20 en 21 aan. Als de Persona een ei-symbool geeft, geeft het apparaat standaard twee dagen een ei-symbool. Als de eerste is gesignaleerd, vraagt de Persona geen test meer. Ik vertrouw ook de Persona meer dan FF. Dat betekend dat mijn ei op dag 22/23 echt gesprongen is en niet later. Ik moet het ook even terug zoeken, want ik weet (wist, vergeten ), op welke dag mijn ei is gesprongen. Moet ik even terugzoeken, want ik hou alles bij. En idd de temperatuur houd mij samen met de Persona op dag 20. Én ik kan er soms best naast zitten, wat vocht in de vagina betreft , dus ik kan best een fout hebben gemaakt. BEG: Ja wij hebben goed geklust, dat is zeker. Als FF mijn ei twee dagen opschuift, dan zitten we qua klussen net niet helemaal lekker zoals ik zou willen. En ik ga zeker eerder testen, daar heb ik een medisch reden voor, dus dat worden waarschijnlijk een paar testen, totdat ik echt over mijn NOD heen ben. Dán ben ik ietsje zekerder.