Ik heb gister en eergister lichte streepjes gehad op mijn ovutest. Vandaag moet ik nog even afwacthten, want ze zijn op en als het goed is komen ze met de post Ik heb voordat ik aan de clomid begon geen menstruatie gehad, dus ben gewoon begonnen. Kunnen jullie hier wijs uit?
Hoi, Een licht streepje op je ovu test betekend dat je nog geen eisprong hebt gehad, dat kan je ook wel zien aan je temp kaartje. Nog geen stijging van minimaal 0.3 graden. Ik hoop voor je dat je snel een posi ovu test krijgt! Succes!
Misschien even handig om erbij te zetten, ik heb pco, dus heb eigenlijk al zo'n 3 jaar geen ei gehad. Dus vandaar dat het voor mij wel even fijn was dat ik weer streepjes zag, ipv een lege test met een controle streep.
Ja eerste ronde Clomid.. Ik heb van te voren wel provera gehad om mijn ongie op te wekken, maar dat mocht niet werken. Gewoon geen bloeding niks, dus ben toen terug gegaan naar de gyn en ik moest maar gewoon beginnen met de Clomid en tempen en dan kijken waar het schip strandt. Ik had al zoiets de eerste dag van, huh wat is mijn temp hoog voor mijn doen. En later is ie dan inderdaad wel gezakt. Dus ik heb ook geen idee hoe ik moet gaan rekenen.
Mijn temp was de eerste paar dagen ook vaak hoger, na een paar dagen zakte de temp. Je kan zien dat je eisprong is geweest als je temp straks weer omhoog gaat. Bij mij gebeurde dit vaak één of twee dagen na de positieve ovu test.
Nou mijn ei komt er wel aan, heb net behoorlijk duidelijke strepen gehad op mijn ovutest.. Ik gok dat ie morgen nog duidelijk is
Wat fijn dat je een ei hebt (gehad)! Moet een hele opluchting zijn. Wel zou ik nog even je positieve ovulatietesten aanpassen. Lichte streepjes zijn nog geen +jes, pas als de controle streep even donker of donkerder is dan de teststreep. Dan is fertilityfriend ook accurater! Succes.
De controle lijn is net zo donker als de andere lijn, alleen die andere lijn is heel dun! Vanmorgen is mijn temp gezakt naar 36.3 dus ik hoop dat ie morgen omhoog schiet!
Yeah! Een duidelijke eisprong dus! Bij mij was de controlelijn ook vaak dunner dan de testlijn, dat maakt niet uit. Als je temp gezakt is schiet hij vast ook snel omhoog, je ziet wel vaker eerst een daling voodat hij omhoog schiet! Succes!
Nou volgens mij ben ik mijn ei kwijt, of hij is niet geweest, want mijn ovutest geeft nog maar een heel klein streepje, gister was ie gewoon bijna rood zo donker! Alleen is mijn temp gezakt vanmorgen naar 36.5. Ik heb er een beetje een hard hoofd in eigenlijk Maar ja het is nog maar de eerste ronde met clomid. Ik baal er ook van dat ik geen echo's krijg om te kijken of het wel wat heeft gedaan. Volgende week een keer bloedprikken en that's it! Bluhh.
Licht streep is geen streep bij ovutest, behalve als daarna je temp hoog stijgt... ik heb al 6 dagen lichte streepjes en blijft mijn temp die motiefje tekenen...hahahah
Ik had gister een hele duidelijk rode streep, dus gister was ie wel duidelijk aanwezig. Nu is ie veel lichter. Maar ja mijn temp is niet omhoog gegaan, dus ik gok dat er geen ei is. We weten het volgende week als weer geprikt ben.
ei springt 12-48 uur na posi ovutest, dus het klopt wel hoor dat je temp nog niet is gestegen, waarschijlijk morgen, lekker aan de klus dus!