Hallo ik ben Deborah ben 22 jaar. Ik heb sinds Augustus vorig jaar te horen gekregen dat ik het PCO Syndroom heb (niet heel ernstig) dus nooit een regelmatige cyclus Sinds maart gestopt met de pil. Nu ben ik 18 maart voor het laatst echt goed ongi geworden en moest ik het 15 april weer worden, maar werd het 3 dagen vroeger maar was alleen maar 's morgens dat ik wat verloor (niet veel bloed) verder niet meer ongi geworden, nu moest ik eigenlijk rond 10 mei weer me menstuatie krijgen, maar heb het nog steeds niet gehad. We willen heel graag aan kinderen beginnen maar durf nog niet meteen te testen omdat ik bang ben voor weer neagtieve uitslag, dus ik wacht nog even een paar dagen. Heb al genoeg geld verspeelt aan zwangerschapstesten Nou dit was het even voor nu, als je nog vragen hebt vraag het maar
Goh Deborah, lijkt me knap lastig als je cyclus niet regelmatig is. Iig hartelijk welkom hier en heel veel succes met t 'oefenen' voor n klein wondertje!
Hey ! Welkom Deb Veel succes met het zwanger worden meid ! Groetjes, Shirleyke Luna Djipsy en Einstein
Welkom op het zwangerschapsforum... Groetjes mariska PS: moest je vragen hebben, laat me maar weten hé