Kiekeboe! Ik ben nieuw.

Discussie in 'Even voorstellen' gestart door Mena, 15 jun 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mena

Mena Lid

12 jun 2013
    6
    0
    0
    Me dochter van 5
    Laarbeek
    Hoi allemaal,

Ik ben Nathalie 31 jaar, trotse mama van een dochter van bijna 6.
    Eerste zwangerschap gelijk raak, dwars door de pil heen.
    Tweede zwangerschap uitgelopen op een miskraam op 13 weken, vruchtje was in de eerste 3 weken al afgestoten en waarschijnlijk heeft mijn lichaam dat niet helemaal opgemerkt en dus pas gaan vloeien in week 13.
    Na 4x flink te hebben geoefend ben ik weer 5 weken zwanger, maar erg onzeker helaas en nog niet echt aan het genieten dat we " ja wel weer zwanger zijn.!;)
    Ik heb me hier aangemeld omdat deze site toch wel een beetje een soort van steun paal is geworden omdat ik hier ontzettend veel informatie kan vinden en het soort gelijke van!:)

Groetjes Nathalie

P.s mocht mijn tellertje niet in beeld staan, maar vage tekens " kan iemand mij dan uitleggen hoe ik het wel in beeld krijg.....;)

2. Micchan

Micchan VIP lid

24 jan 2012
    22.458
    2.258
    113
    Vrouw
    Wenen
    Welkom! Snap dat je onzeker bent na de miskraam, hopelijk kun je snel wel beginnen met het genieten van je zwangerschap..

3. Mena

Mena Lid

12 jun 2013
    6
    0
    0
    Me dochter van 5
    Laarbeek
    Thanx..! Dat hoop ik ook!

Heb in ieder geval contact gehad vandaag met de gyn :) en ze vond dat ik niet te onzeker moest zijn, maar lekker moest gaan proberen te genieten, daarom mag ik in plaats van een echo laten maken op 9-7 mag ik nu woensdag à.s een vroege echo laten maken!!
    Ben zo blij, neemt al iets onrust af, dat je weet dat je niet 3 weken hoeft te wachten! Hoop zo dat alles goed is!

Op naar woensdag!:)

Deel Deze Pagina