Hoi Allemaal, even voorstellen, ik ben 24 jaar en ben al 7 jaar samen met mijn man. We zijn net een jaar getrouwd. Mijn man is 30 jaar. Volgende week laat ik mijn spiraaltje verwijderen, om 3 redenen, veranderde stemming, minder libido en kinderwens.... gezelli om hier met jullie te kletsen xxx
Welkom en veel klets en lees plezier toegewenst. Veel succes met zwanger worden, hopelijk is het snel raak. Liefs wolly
klinkt misschien wel gek, maar ik lees hier veel, over snel zwanger worden, ik heb nu zoiets van het komt wanneer het er klaar voor is, ik laat mn spiraal maandag verwijderen en dan zien we vanzelf wel, ik hoef niet perse gelijk zwanger te zijn. Maar misschien denk ik daar wel heel anders over als we 2 maanden verder zijn. Als je dan echt geen anticonceptie meer gebruikt, en je toch weer ongesteld wordt, is het misschien anders. Zijn er meer vrouwen / meiden die dit gevoel hebben, hadden?
Welkom Ja ik dacht eerst ook ik zie het allemaal wel. Maar ben toch heel snel omgeslagen naar liever gisteren als vandaag