Hallo allemaal, ook ik stel me graag even voor als volledig nieuwtje op dit forum. Omwille van 'natuurlijke' overweging gestopt met de pil en daarom een maand erna beginnen temperaturen om inzicht te krijgen in mijn eigen cyclus. Nu zo'n 5 maanden later af en toe seks zonder condoom. Niet specifiek kinderwens dus niets is "verplicht" om om de 2 dagen seks te hebben voor de eisprong, momenteel zien we wel wanneer het raak zou zijn of niet, dus moest het zo zijn is het zeker welkom! Misschien binnen enkele maanden gaan we er "gerichter" voor gaan. Ik: 29 jaar, hij: 30 jaar, 6 jaar samen. Huisje, tuintje, beiden een vaste job: check! Renovaties: case by case (lees: nog wel wat te doen!) Interesses: natuurlijke voeding en yoga Nog dames die niet zo heel gericht bezig zijn met hun kinderwens, of ook interesse in natuurlijke voeding enzo?
Welkom Marloa, Jullie staan er lekker relaxed in Succes met alles en wie weet houd je onverwacht wel een positieve test in handen! Veel schrijfplezier.
Dank je voor de verwelkoming Hopelijk inderdaad zo'n onverwachte positieve test in handen. Lijkt me nog leuker dan elke maand "verplicht te genieten" net voor je eisprong. Nu ja, is mijn mening want in ons geval is het omdat we vinden dat we nog wel wat tijd hebben... Hebben jullie ook nog een kinderwens met het idee 'we zien wel wanneer het komt', of toch bewust aan het klussen (zoals ze dat hier zo gek noemen) ?
Ja bij ons een kinderwens en daar heel bewust mee bezig. We hebben al 4 kinderen waarvan er 3 van mij zijn en 1 van mijn man. Nu hopen we samen ook nog een kindje te mogen krijgen.