Hallo Meiden, Leuk hoor om zo ervaringen met elkaar te delen. Ik ben in Juni gestopt met de pil en 1 keer ongesteld geworden na 34 dagen. Nu heb ik op dag 27 twee testen gedaan en die waren positief, maar ik ben natuurlijk ( denk ik ) te ongeduldig geweest en ben nu bang dat ik alsnog ongesteld word.. Wie heeft nog meer voordat ze ongesteld moesten worden een test gedaan en die was ook postief? Spannend nu hoor, moet nu echt wachten tot ik op dag 35 zit denk ik dan maar... Lijkt soms wel of ik gewoon ongesteld word, dus echt afwachten.. Zit nu op dag 29 van de cyclus...
Weet ik ook, ben alleen nog een beetje bang/onzeker omdat het nog zo pril is... En ook omdat ik het idee heb dat ik het idee heb dat ik elk moment ongesteld kan worden omdat dat zo voelt.. Vandaag dag 30 van de cyclus en nog steeds geen ...
Welkom en veel klets en lees plezier toegewenst. Een voorzichtige felicitatie, hopelijk blijven de weg. Liefs wolly
Hi, Bij mij voelde het de eerste dagen ook steeds alsof ik ongesteld ging worden! Dus hoeft niks te zeggen! Ging ook steeds zenuwachtig naar de wc... Succes!
Hallo Femke, allereerst welkom en veel plezier hier. Ik heb bij mijn 2de, 3de en 4de zwangerschap 4 dagen voor mijn verwachte menstruatie (NOD) getest en de testen gaven steeds een tweede streep. Ik had ook steeds die menstruatiekrampen rond mijn NOD. Dat hoor je idd. vaker. Ik ga je dus toch gewoon feliciteren met je zwangerschap, want een tweede streep is toch echt een tweede streep. Groetjes SimplyMe
Vanaf hier ook een voorzichtige felicitatie. En geweldig leuk natuurlijk. En dat zo snel. Hoe kwam je erbij om zo vroeg te testen? Als ik vragen mag!? Ik hoop voor je dat alles goed gaat. Liefs 1ste wondertje.
Vandaag dag 31 en nog steeds niks... Gisteren weer een test gedaan, weer gelijk zwanger in beeld, durf het nog niet echt te geloven, hoop zodat de menstruatie uitblijft...
Geloof toch echt dat je een almost mommy bent nu. Denk neit dat jeze positiever krijgt hoor! Gefeliciteerd
Heb maar een cyclus van 34 dagen aangehouden omdat dat de enige cyclus is voor mij na dat ik ben gestopt...
Ben vandaag over tijd en 4keer een positieve test gedaan... Dus ga van het positieve en ben vandaag dus 5 weken zwanger.. Nu hopen dat het allemaal goed gaat...