ff voorstellen

Discussie in 'Even voorstellen' gestart door meisje1983, 22 okt 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. wolly

wolly Niet meer actief

@meisje1983: Je moet je banner even in je profiel plakken anders loopt de teller niet mee ;)

2. meisje1983

22 okt 2008
    30
    0
    0
    Ik heb vanochtend weer getest maar had weer een heel licht streepje. Mijn temperatuur was wel weer getegen. Gister was ie 37,17 en vandaag 37,27. Dus ik denk dat het wel raak is, er zal wel nog weinig van dat zwangerschapshormoon in me zitten. Maar toch zit ik nog steeds te twijfelen.

heeft iemand dit ook gehad?

3. wolly

wolly Niet meer actief

Ze zeggen altijd een streep is een streep dus...maar welke test heb je gebruikt?

Als je de testen van clearblue hebt gebruikt of predictor enzo, die hebben wat meer HCG nodig dan de goedkopere testen.

4. meisje1983

22 okt 2008
    30
    0
    0
    ik had de testen van sensitest. Ik heb er net ook eentje van de kruidvat getest en daar was het streepje wat beter te zien. Dus ik denk dat ik zwanger ben :)

5. wolly

wolly Niet meer actief

Dat denk ik dan ook, en zeker omdat je ook nog een ander merk hebt gebruikt, leuk hoor :)

Gefeliciteerddddddddddd

6. Caruli

Caruli VIP lid

15 nov 2007
    31.699
    92
    48
    Zorgverlener
    Noord - Brabant
    super meid
    gefeliciteerd :D

7. meisje1983

22 okt 2008
    30
    0
    0
    nou meiden ik zit weer in onzekerheid, want had net wat bloedverlies, het was niet echt rood bloed maar iets lichter. Dus ik moet maar ff afwachten of het doorzet. pffff ik word er zo moe van.

8. mamv1

mamv1 Niet meer actief

Deel Deze Pagina