hallo, allemaal..... Ik ben kim 29 jaar en heb een zoon van 5,5 jaar. Jamie is met 26 wkn geboren , woog 826 gr en was 25 cm daar heb ik een zware periode door gehad, absoluut geen rose wolk, algehele narcose, dus heb niks meegekregen van de bevalling. Jamie is 2x gereanimeerd en heeft een herenbloeding gehad. hij heeft totaal 11 weken in het ziekenhuis gelegen. Gelukkig is alles goed met hem gekomen en is het een lieve gezonde knul. Oorzaak een veelste korte baarmoedermond en een wat kleinere baarmoeder. Door de vele onderzoeken weet ik dat als ik nog een kindje wil, ik een operatie zal moeten ondergaan als ik 14 weken zwanger zou zijn, een lus om mijn baarmoedermond zodat deze dicht blijft als het kindje op gewicht komt, en met 37 weken dan een keizersnede. Ik vind het wel erg eng, maar we willen toch proberen om nog een kindje te krijgen want mijn huidige vriend wil ook graag een kindje van hem zelf. Hopelijk, zal alles spoedig gaan en hoop ik het geluk te hebben ook een beetje een rose wolk te krijgen deze keer en tenmiste mijn kindje geboren zien worden, en na de geboorte te kunnen genieten thuis en niet 11 weken met angst naar het ziekenhuis te moeten. Nu nog zwanger zien te worden............... groetjes kim[/b]
Jeetje meid wat een verhaal, ik hoop dat het de volgende keer goed mag gaan en dat het dan wat langer blijft zitten, maar met de medische wetenschap van deze tijd moet dat toch wel lukken..... succes en veel plezier met klussen.......
Welkom en veel klets en lees plezier toegewenst. Wat een verhaal, gelukkig is alles goed gekomen met je zoontje. Hopelijk dat de volgende zwangerschap goed zal verlopen. Liefs wolly