Nieuw hier, dus wil me ook even voorstellen!

Discussie in 'Even voorstellen' gestart door BiancaR, 4 jan 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. BiancaR

BiancaR Nieuw lid

3 jan 2009
    1
    0
    0
    Oosterhout
    Hoi allemaal,

Ik ben Bianca, 30 jaar, getrouwd en moeder van Milan die in januari 4 jaar wordt.
    Bij mij is 5,5 jaar geleden PCOS geconstateerd, wat dus inhoudt dat ik nauwelijks tot geen eisprong heb en dus alleen in de medische molen zwanger kan worden. Na 1,5 jaar onderzoeken en hormonen slikken had ik het geluk zwanger te zijn van Milan die in 2005 geboren wordt.
    Ik had altijd de hoop dat deze bevalling wellicht iets zou veranderen in mijn hormoonhuishouding, maar niets bleek minder waar.

We zijn inmiddels alweer 2 jaar intensief bezig, maar de hormonen lijken hun werk niet meer te doen. Ik heb tweemaal een kijkoperatie gehad, waarbij ze mijn eierstokken hebben aangestipt. Het gekke is nu dat ik netjes een cyclus heb van 28-30 dagen, maar zwanger worden lukt maar niet. De enige oplossing zou nog zijn IVF heeft de arts gezegd, maar daar wil ik echt klaar voor zijn. Nooit gedacht dat mijn kinderwens na Milan weer zo intens sterk zou zijn.

Het lijkt me erg fijn om met "lotgenootjes" hierover te kletsen. Het lezen van de forums geeft me al heel veel steun.
    :)

2. mamv1

mamv1 Niet meer actief

Welkom :D

3. 4days

4days Niet meer actief

Welkom hier!
    Jammer dat jullie zoveel problemen hebben met zwanger worden! :( Je zou toch denken als je zo'n regelmatige cyclus hebt, dat toch ook vroeg of laat zou moeten lukken... In ieder geval heel veel succes ermee!

4. Caruli

Caruli VIP lid

15 nov 2007
    31.699
    92
    48
    Zorgverlener
    Noord - Brabant
    welkom :D

5. Crissy77

Crissy77 Lid

12 dec 2008
    81
    0
    0
    Van harte welkom en heel veel succes met zwanger worden.
    Hoop echt dat het snel lukt.

Groetjes Crissy

6. bapsie

bapsie Niet meer actief

Welkom en succes!

Deel Deze Pagina