Hoi allemaal, Ik ben Lienke en ben 28 jaar. Ik ben bijna 5 jaar getrouwd. En mijn man en ik verlangen al een aantal jaren naar een wonder. Ik vind het leuk om af en toe op deze site te neuzen. En ik hoop [-o< van harte dat iedereen zwanger zal worden. Heel veel succes allemaal! Groetjes!
Bedankt voor jullie lieve welkom berichtjes. Geeft me het gevoel dat ik niet alleen sta Op dit moment ben ik 1 dag over tijd. De laatste maanden liet ik mijn hoofd niet gek maken want mijn menstruatie komt meestal gewoon. Alleen dit keer voel ik me echt anders. Ik had zaterdag nacht heel hard gerommel in mijn buik. En ik heb tot nu toe regelmatig krampen en dan denk ik dat ik ongesteld ben, maar de krampen gaan weer weg en ik ben het dus nog niet. Herkennen jullie dit als je zwanger bent? Ik wil toch nog even een aantal dagen wachten met testen. Heel enkel wordt ik het nog op dag 33.
Die krampen had ik ook. Het leek net of ik ongesteld werd alleen werd ik het niet. Ik hoop voor je dat je zwanger bent, maar dat zal dan nog ff afwachten zijn.
Welkom hier! Balen dat jullie al jaren bezig zijn zonder resultaat hoor... Hopelijk is het dan deze maand raak!