Eventjes voorstellen...

Discussie in 'Even voorstellen' gestart door visje2007, 19 jan 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. visje2007

visje2007 Bekend lid

19 jan 2009
    702
    1
    0
    Hallo, ook ik wil mij eventjes voorstellen...:D
    Ik ben nog maar net wezen kijken op een site als deze, aangezien onze kinderwens nu toch wel heel groot wordt..
    Vandaag de dag van mijn ongesteldheid.. Een rotdag dus! :evil:
    Wij zijn inmiddels al 8 maandjes bezig, en gaan dus nu de 9e maand in...
    Een behoorlijke tijd, met vooral de laatste tijd veel frustratie/ onzekerheid en verdriet.
    Het is inderdaad waar... iedereen in mijn omgeving lijkt "zomaar" zwanger te kunnen worden. Een collega bijvoorbeeld, pas afgelopen december de pil laten staan en ze mag in februari al naar de verloskundige voor een 1e onderzoek; want ze is al zwanger!
    Ook mijn vriendinnen.. allemaal binnen 3 maandjes raak..
    Ik snap het dan niet..het voelt allemaal zo oneerlijk...
    Niet dat ik het iemand misgun, begrijp me niet verkeerd!
    De vragen schieten dan door mijn hoofd; heb twee maanden getemperatuurd (totaal niet wijs uit kunnen worden...)... Waarom lukt het niet? Ligt het aan mij... is mijn cyclus wel goed... heb ik wel een eisprong?
    Maar ook mijn vriend komt met dezelfde vragen en onzekerheid;
    ligt het aan mij; is mijn zaad van goede kwaliteit.. ? etc...
    Ik heb dan vandaag ook maar de telefoon in armen genomen en gaan deze week nog langs bij onze vrouwelijke huisarts. Dan horen we het wel... Al krijgen we maar gewoon onderzoeken en bevestiging dat alles "ok" is..
    Maar goed, dit is dus mijn verhaal... kom direct goed binnenvallen he?! :D

2. gimena

gimena Niet meer actief

WELKOM :D
    ik ken het verhaal..
    bijna iedreen om je heen raakt zwanger en jij nog niet!
    dan denk je ligt het aan mijn. ?
    dat heb ik dan!
    ik hoop dat je snel zwangerraakt!
    xx♥xx

3. Caruli

Caruli VIP lid

15 nov 2007
    31.699
    92
    48
    Zorgverlener
    Noord - Brabant
    welkom op het forum ;)

4. Zethu

Zethu VIP lid

10 jan 2009
    7.926
    0
    0
    klinisch chemisch analist en het AMC
    Wijk bij Duurstede
    Welkom visje

Ik ken dat wel een beetje hoor. Ik was vroeger degene die het langst een relatie had, die vervolgens het langst moest wachten om te gaan samenwonen. En toen ik eindelijk samenwoonde ging ineens iedereen trouwen en kinderen krijgen. Al mijn vriendinnen hebben allemaal een of meerdere kinderen. Ook mijn 2 zussen.
    Mijn kinderwens is er sinds mijn 25ste. Nu ik sinds 3,5 jaar een nieuwe vriend heb hebben we er in de zomer voor gekozen om in november te stoppen met de pil.

5. twijfeltante

17 jan 2009
    69
    0
    0
    welkom visje!

ik vind het ook heel herkenbaar wat je hier schrijft!
    heb soms ook het gevoel dat iedereen om me heen maar zwanger raakt van de wind bij wijze van....
    hoop dat het jullie snel gaat lukken!

6. 4days

4days Niet meer actief

Welkom, hopelijk ben je nu snel zwanger! Het is inderdaad vaak heel oneerlijk... Als je bedenkt dat sommige vrouwen zwanger worden en hun baby niet willen... En anderen zitten erop te hopen en het lukt maar niet... :( Maar vroeg of laat is het jullie vast ook gegund! ;) Heel veel succes ermee.

7. mamv1

mamv1 Niet meer actief

Deel Deze Pagina