Beste forummers!

Discussion in 'Even voorstellen' started by Sunshine75, Feb 11, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Sunshine75

Sunshine75 Nieuw lid

Jan 29, 2010
    4
    0
    0
    Limburg
    Graag zou ik mij aan jullie willen voorstellen en met jullie mee gaan babbelen.
    Ik woon samen, heel gelukkig met mijn partner en huisdieren.
    Ben 34 jaar.
    Ik ben hier al een week aan het lezen en heb al wat gemailt met januari2010 die me toch heeft weten over te halen om hier mee te gaan schrijven.:)
    Niemand in onze omgeving weet dat we druk aan het oefenen (nou ja noem het maar werken ;)) zijn en ik merk dat ik toch veel behoefte heb er met anderen hierover te praten.
    Maar voelde me ook wel wat onzeker.
    Ik mag geen hormonen meer mag gebruiken na een ziekte, sinds 2006 slik ik dus geen pil meer.
    Sinds 1,5 jaar gebruiken we ook geen andere voorbehoedsmiddelen.
    Mijn cyclussen zijn regelmatig, altijd rond de 26 dagen.
    Vele jaren geleden heeft mijn partner zijn zwemmers laten testen.
    Wij kenden elkaar toen nog niet en de uitkomst was slechte kwaliteit en zeer relaxt (zwemdiploma's hadden ze niet:().
    Ik weet sinds een half jaar (tijdens een routine onderzoek bij de gynaecologe) dat ik een uterus bicornis heb.
    Gezien mijn leeftijd zijn we nu op het punt beland dat we toch medisch advies willen gaan inwinnen.
    Zoals ik begrepen heb zijn de meeste vruchtbaarheidsbehandelingen voor mij geen optie, omdat je daarbij vaak hormonen moet nemen.
    Ik heb de laatste maanden gehoopt en gehoopt en nog veel meer gehoopt dat het ons gegund was "spontaan" zwanger te worden.
    Ik heb weinig informatie gekregen van de gynaecologe over uterus bicornis en de kans om daarmee zwanger te worden.
    En de reden dat we zijn zwemmers nog niet opnieuw hebben laten testen is vanwege mijn angst. Ik hoop nl nog steeds dat het nu verbeterd is omdat mijn vriend zijn levensstijl van toen zeer verbeterd heeft. Hij leeft 100% gezonder als in de tijd van lang leve de lol.
    Ik ben bang te horen dat het nog steeds bagger is. Bang dat ik geen opties heb voor behandelingen gezien de hormonen.
    Bang dat onze droom in duigen valt.
    Dus hebben we gehoopt en geprobeerd.
    Deze maand dacht ik dat het raak was en ben ik hier gaan lezen.
    Ik had zoveel symptomen en ik voelde echt dat het zover was...tot gisteren....ongesteld....
    En dus dacht ik nu ga ik me voorstellen en kan ik in elk geval praten erover met mensen die voelen wat ik voel en begrijpen wat ik denk.
    Dus ik hoop dat ik gezellig met jullie mee mag kletsen en heel vaak felicitaties kan geven aan nieuwe mama's to be.
    En natuurlijk op een dag een mooie "ik ben zwanger" banner kan plaatsen!

Lieve groetjes!

2. januari2010

januari2010 Niet meer actief

Ha Sunshine,

Wat enorm balen dat je toch weer ongesteld geworden bent! Het zal een klap in het gezicht zijn als je toch sterk het gevoel hebt dat het deze ronde raak is!
    Goed dat je jezelf hebt voorgesteld op het forum en ik weet zeker dat er veel lieve meiden zijn die je kunnen steunen en adviezen kunnen geven.
    Er zijn vast meer mensen op het forum met uterus bicornis die je informatie hierover kunnen verstrekken!

Groetjes Januari!

3. I S

I S Fanatiek lid

Dec 13, 2009
    2,224
    1
    0
    Nederland
    Beste Sunshine,

Goh wat een verhaal en wat jammer dat je ongesteld bent geworden. Is altijd een teleurstelling, maar zeker als je er zo een goed gevoel over hebt.
    Welkom op dit forum. Succes met de MM. Ik hoop dat je je verhaal hier lekker kwijt kunt en dat je idd snel een mooie zwangerschapsbanner kan plaatsen.

4. Sunshine75

Sunshine75 Nieuw lid

Jan 29, 2010
    4
    0
    0
    Limburg
    @Januari: dank je wel nog voor je adviezen! En geniet van je zwangerschap he! ;)
    @I S: dank je wel, als ik jouw onderschrift lees dan mag ik eigenlijk niet zeuren.....wat een pech en verdriet heb jij al gehad. Sterkte en ook voor jou hoop ik op een spoedige en vooral goede zwangerschap!

5. I S

I S Fanatiek lid

Dec 13, 2009
    2,224
    1
    0
    Nederland
    Dank je Sunshine!
    Jij zeurt toch niet, je doet 'gewoon' jouw verhaal. Het is niet niks vind ik. Na 1,5 jaar nog niet zwanger, in gedachten dat zaadtest van jouw partner jaren geleden niet optimaal of eigenlijk slecht was, jullie willen de MM in, maar jij kan/mag geen hormonen gebruiken. Pfff vind het toch een behoorlijk heftig verhaal! :(
    Heb je al voor jou interessante Topics gevonden of ben je nog hier en daar ff aan het rondkijken(lezen)?

6. Sunshine75

Sunshine75 Nieuw lid

Jan 29, 2010
    4
    0
    0
    Limburg
    @ I S: dank je wel dat is fijn te horen. Heb vooral zitten zoeken op hetgeen ik heb maar alleen verouderde berichten kunnen vinden. Denk dat ik er maar een nieuw topic over start. Verder heb ik veel rondgekeken en zelfs even in het vlinderdeel gekeken....dat deel hoort er natuurlijk ook bij en wel even slikken hoor. :(

7. I S

I S Fanatiek lid

Dec 13, 2009
    2,224
    1
    0
    Nederland
    Ik moet eerlijk bekennen dat ik nog nooit van 'uterus bicornis' had gehoord, dus heb het ff gegoogled! ;)
    Ik zit zelf bij het Topic 2010 (zwanger worden clubs). Een groep meiden die allemaal graag zwanger willen worden, maar waar het allemaal niet vanzelfsprekend is. Hele uiteenlopende verhalen. Vrij snel na het starten van het Topic is er nu 1 zwanger. De rest van ons wacht nog in grote spanning af. Veel gaan ook voor hun 1e kindje. Dus als je dat wat lijkt, ben je van harte welkom natuurlijk!

Ja het Vlinderdeel, heel verdrietig is dat hè? Er is een hoop vreugde en verdriet op dit forum bij elkaar.

8. Moonfairy

Moonfairy VIP lid

Oct 12, 2007
    6,168
    1
    0
    on the moon
    welkom!:)
    En ik duim dat je net als alle mmm meiden snel zwanger mag zijn!

Share This Page