Hoi allemaal Sinds kort hebben wij heel bewust besloten om na 6 jaar toch te proberen nog een 4 e kindje te krijgen. Dit is mijn 1 e cyclus na het stoppen met de pil op 23 maart, dus het is en wordt voor ons spannend deze maand. Ik vind het erg fijn om op dit forum allerlei ervaringen te lezen en te delen! Groeten, Thalia
welkom, Wat leuk we zitten "in hetzelfde schuitje"; wij hebben na 7 jaar vechten tussen ons gevoel en verstand besloten dat we naar ons gevoel zouden luisteren en willen ook heel graag een 4e kindje. Hoe oud zijn jullie andere kinderen?
Hoi Thalia, er is bij de zwanger worden clubs een onderwerp waar je misschien ook mee kan komen kletsen: graag een groot gezin.
Dank je wel allemaal voor het verwelkomen Hi twijfel Ik heb een zoon van net 13, een dochter van 9 en een dochter van 6 Ik zie net in je handtekening dat jullie 3 zoons al best groot zijn, wat vinden zij er van? Spannend is het in ieder geval zeker!
Hoi Thalia, ze weten niet dat het weer kriebelt, maar vooral de jongste zegt regelmatig dat hij een zusje wil. Wie weet gaat zijn wens in vervulling.