Hoi hoi allemaal, Ik zal me even voorstellen, ik ben Marieke 27 jaar en gelukkig samenwonend met een hele lieve vriend. Sinds afgelopen week zijn ik en mijn mannetje bezig met het vervullen van onze kinderwens. Ik moet eerlijk bekennen, ik kan bijna niet wachten. Natuurlijk weet ik dat de kans klein is om gelijk de eerste keer al raak te schieten, maar ik hooooooooooop het zo. Maar ja, voor deze maand begint nu dus al het grote afwachten. ( mijn lichaam denkt nu al van alles te voelen, maar dat is natuurlijk dikke onzin whahaha ) Hier op het forum hoop ik mijn ervaringen te delen en die van anderen te lezen. Want mocht het allemaal echt gaan gebeuren, dan moet ik ook nog eens proberen drie maand mijn mond te houden whahaha! groetjes mij.
Dank jullie wel!! Ella27 gefeliciteerd met je zwangerschap, twee jaar wachten tot het eindelijk lukt lijkt me echt een hele opgave. Ik hoop natuurlijk op een snellere zwangerschap, maar dit forum drukt me wel met de neus op feiten, iets heel graag willen is natuurlijk geen garantie. op het moment voel ik eigenlijk niks ( wat ik afgelopen week voelde zat tussen mijn oren, want dat kon gewoonweg nog niet ) Loop nu al met mijn hoofd in de wolken te dromen over ons eigen kindje. Mocht er een bevruchting hebben plaatsgevonden, dan zou volgens mijn berekeningen a.s. donderdag de innesteling plaats moeten vinden. voorlopig moet ik nog even geduld hebben dus. spannend allemaal hoor, maar ook wel heel erg leuk. En ik ben blij dat ik toch ergens kan kletsen over onze plannen zonder het allemaal al van de daken te schreeuwen dat we graag willen haha.
Welkom hier op het forum. Ik herken je enthousiasme Nu 2 maanden later op het forum is dit enthousiasme niet minder, wel realistischer hahahahaha Je zult je weg hier wel vinden. Liefs Blue Eyes