hallo iedereen... ik ben samira, ik ben 37 jaar en zit momenteel in een tweestrijd!!! ik zou terug zwanger willen worden, op zich allemaal heel positief... maar, ze verklaren mij allemaal zot. ik heb 3 gezonde kinderen, van 12, 9 en 7 en de meesten mensen vinden het niet verstandig om opnieuw te beginnen, ben tenslot al 5 jaar uit de pampers en papflessen (eigenlijk hebben ze wel gelijk). maar er is iets in mij die zegt ja, en dan mijn verstand die zegt nee... kunnen jullie mij helpen om de juiste beslissing te nemen?
Hoi hoi, Welkom op het forum. Helaas kan niemand die beslissing voor je nemen alleen maar jij zelf. Als je echt nog een kind wil zou ik zeggen ga er voor. Soms moet je je gevoel volgen en soms je verstand. Heel veel sterkte met je keuze. Misschien zijn er meiden hier die in de zelfde situatie zitten die je beter raad kunnen geven Groetjesss jetje
niks mis mee hoor dat je nog een kindje wil ik heb zelf een dochter van 13 en een zoontje van 7 en ben er vorige week achter gekomen dat ik nu ook zwanger ben gewoon op je eigen gevoel afgaan en niet naar de rest luisteren mij hebben ze ook voor gek verklaard toen ik zei dat ik nog een kind wil en nu zijn ze juist blij voor me
Welkom, De keuze voor nog een kind kun je alleen samen met partner maken. Las jullie het graag willen moet je je niet tegen laten houden door je omgeving! Succes met het maken van je keuze!
Welkom op het forum. Lekker op jullie eigen gevoel afgaan, en niet luisteren naar wat anderen zeggen. Is toch zeker JULLIE leven? Succes!