ff voorstellen

Discussie in 'Even voorstellen' gestart door vmb1981, 8 mrt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. vmb1981

    vmb1981 Bekend lid

    28 jan 2011
    643
    1
    16
    zuid holland
    hallo allemaal,

    Ik ben Vanessa en ben 29 jaar. We willen dit jaar voor ons eerste kindje gaan. Ik weet al dat dit niet zomaar zal gaan gebeuren. Ik ben in December 2009 gestopt met de pil en tot op heden nog niet ongesteld geworden. Ik was ook niet gestopt met de pil omdat ik een kindje wou, ik wilde gewoon kijken of ik nu wel zou menstrueren. Dit omdat ik in de puberteit ook al problemen had met de menstruatie. In Augustus 2010 naar de HA geweest en hij vertelde me, dat een kindje krijgen nog weleens lastig zou kunnen worden. En als ik dus een kindje zou willen, wij hier maar eens serieus over na moesten gaan denken. Inmiddels hebben we dus ook ruim de tijd genomen om te ontdekken wat de gevoelens zijn ten opzichtte van een kindje. En gelukkig zijn we er beide achter gekomen dat deze gevoelens bij ons groter zijn dan we zelf hadden verwacht. We gaan nog eerst even een weekendje weg en dan naar de HA voor een verwijskaart om de MMM in te stappen. Ik heb gelukkig al een tijdje meegelezen met de meiden hier en weet dus ook een beetje wat ons te wachtte staat.

    Ik wil iedereen dus ook heel veel succes wensen met zwanger worden!

    Groetjes Vanessa
     
  2. Caruli

    Caruli VIP lid

    15 nov 2007
    31.699
    91
    48
    Zorgverlener
    Noord - Brabant
    Welkom, veel succes met zwanger worden ;)
     
  3. Char1983

    Char1983 Fanatiek lid

    19 feb 2011
    3.447
    21
    38
    Vrouw
    Noord-Brabant
    He Vanessa!

    Welkom hier! En heel veel succes en geniet van jullie weekendje weg! Je zal hier zeker veel steun krijgen van meiden die in hetzelfde schuitje zitten...

    Liefs Char
     
  4. vmb1981

    vmb1981 Bekend lid

    28 jan 2011
    643
    1
    16
    zuid holland
    dank jullie wel:D
     
  5. mamv1

    mamv1 Niet meer actief

Deel Deze Pagina