Wie weet hier iets van: ik ben rhesus negatief met antistoffen tegen positief; dit was ik al voor ik ooit zwanger was.. dan moet ik toch een rhesus positieve moeder gehad hebben? De vrouw, die zich mijn moeder noemt, verdenk ik van.. ja.. en ik zeg mezelf dat ik gek ben, maar dat ben ik dus niet, ik zeg mezelf dat ik aandacht wil, maar behalve het gewone, zie ik mezelf niet op deze manier aandacht eisen... oké, ik ga gewoon verder met onderzoek, die vrouw dus is zelf rhesus negatief. Zij was bevallen in een ziekenhuis in Amsterdam "Nee, ik weet niet meer in welk ziekenhuis." en zij noemde mij steeds maar andere namen gedurende mijn jeugd bij haar. Mijn vader was toen, tijdens die derde bevalling, nog in Afrika; zij was dus alleen en haar 2 andere kinderen; eerstgeborenen, blijkbaar bij haar moeder Hogeweg, Amsterdam, 1957. Zal zij echt 's nachts opgestaan zijn om naar haar baby te kijken... lijkt me niet zo gek, maar zal zij ook, in haar alleen zijn, polsbandjes en baby's gewisseld hebben? Ik vertelde de scéne als hypothese aan mijn oudste zoon, 28 jaar en hij vulde aan: "Ja en toen zag zij zo een lief joods meisje en die vond ze mooier en dus..." Het is zo idioot. Het is zo onwaarschijnlijk. Het is zo veel meer voor de hand liggend dat ik dit uit oudheid en zelf eenzaam zijn mogelijk allemaal zelf genereer... Ik weet dat het wel onzin moet zijn. Geen mens toch.. geen mens. Maar uh.. over dat rhesus negatief met antistoffen tegen positief terwijl ik uit een rhesus negatieve vrouw geboren zou zijn.... kàn dat? Weet iemand dat? Op uw vragen: nee, ik heb al jaren geen contact meer met die hele familie. Voel en voelde me er nooit thuis, nooit welkom, nooit geliefd, wel getreiterd, wel met jaloezie omkleed, en wel beschermd door de vader in dit gezin en toen hij stierf was ik mijn bescherming kwijt en kon er niks meer mee; ben weggebleven en blijkbaar vonden ze dat allemaal prima. Nul initiatief hunnerzijds en opluchting aan mijn kant. Wilt u het eventuele serieuze antwoord op mijn vraag naar degeesten@hotmail.nl sturen? De kans dat ik deze site terugvind acht ik wat klein; geen internet thuis en ik vond deze site in de bieb zittend. Ik zal wel zoeken naar antwoorden en nee om DNA moet ik dus in contact en dat , dat kost me nu nog teveel. Heel hartelijk dank voor het lezen tot zover en bedankt als u een antwoord wilt zenden en ook bedankt als u het houdt bij lezen alleen omdat u geen antwoord weet. Vriendelijke groet.