Hallo iedereen, Gisteren heb ik voor het eerst een kijkje genomen op deze site, vandaag heb ik mij geregistreerd. Ik ben 27 weken zwanger van mijn eerste kindje. Zijn er nog meer die evenver als mij zijn van eerste kind...vast wel Ozzy.
Dankjewel..ik heb nog niet echt diep gegraven in de onderwerpen op de site maar zo op het eerste gezicht ziet het er wel interessant uit allemaal..
Bedankt iedereen voor bovenstaande mailtjes en jullie ook gefeliciteerd p.s. Iman ziet er schattig uit zeg en malika 74 lekker pril zwanger ik weet nog dat ik 5 weken zwanger was inmiddels alweer 22 weken later voor mij ik heb niet eens in de gaten gehad hoe hard dat ging zeg! het is allemaal zo nieuw voor me eerste kind voor mij malika jij zal al de nodige ervaring opgebouw hebben met 2 kinderen van 4 en 2.
Ozzy welkom, dan wordt je toch een april mama of niet : zin en tijd we kletsen heel veel op het april mama forum, inmiddels al bijna 900 blz sinds we weten dat we zwanger zijn. wellicht tot ziens daar, en mocht je een mei mama worden dan is daar ook een leuk kletsforum van!
ok dankjewel dizzy ik zal daar eens ff een kijkje gaan nemen ik ben 30 april uitgerekend dus net op het randje met mei
: kan iemand mij vertellen hoe ik in de april mamas forum kom...want als ik kijk bij kies forum zie ik dat niet staan?
Ga naar de : * de home pagina * zoek het kopje "De Mamma's" * klik erop met je muis * en daar vind je vanzelf de april mamma's * Aan klikken en je bent erin Succes Groeten, Claudia
Hé Ozzy, Fan van (Osbourne) of gewoon een leuke naam? Heeft wel iet met deze site te maken, maar viel wel gelijk op. Gr. Lidy
Haha nee mij noemen ze vaak Ozzy daarom maar ik ben geen fan van Osbourne Heeft het iets met deze site te maken? hoe dan? gr. Ozzy