Hallo allemaal!! Tja eindelijk heb ik me aan gemeld. Ik heb hier vaak gezocht naar antwoorden op mijn vragen, en door deze site kwam ik er vaak uit. Nooit durfte ik me aan te melden want wilde eerst proberen om zwanger te worden. Want wilde er niet te veel mee bezig zijn... Kans dat het dan niet lukt is groter. Nu ben ik 21 jaar, volgende maand 22. We zijn er al een hele tijd er serieus over na aan het denken, nu sinds januari begonnen met proberen. Tot mijn verbazing ben ik nu +/- 8 dagen overtijd, zoals mijn vriend zegt... Over datum... Maar tot onze spijt geeft de test negatief aan... Dus maar afwachten, ik weet niet of mensen nog tips hier over hebben? Wie weet kom ik hier nog meer antwoorden tegen op mijn vragen... Ik hoop dat zo'n inleidng normaal is... Groetjes Banani
Hoi welkom! ben je ook net van de pil af? dat zou de reden kunnen zijn voor het nog uitblijven van je menstruatie. groetjes Natasja
Bedankt voor je reactie, nee in juni 2006 ben ik gestopt en heb toen cycles van langer dan een maand gehad. laatste 3 waren 37-32-30 dagen. groetjes Banani