Deb ik vind de term tienermoeder goed hoor, we zijn tiener en moeder. Als het jonge moeders word dan geld dat eigelijk voor iedereen want iedereen die net een baby heeft is een jonge mama!
Ben ik dan ook een tienermoeder? Ik was ook 22 toen Iman geboren werd, maar voel me geen tienermoeder Ik vind tienermoeder meer een term voor meiden onder de 20... Tiener ben je toch t/m je 19e?
hallo meiden! Wat leuk, een apart topic! Ik zal mij ook eventjes voorstellen. Ik ben 19 jaar en samen met mijn vriend (20) in verwachting van ons eerste wondertje. We wilden kinderen, en het was meteen raak! Hij werkt full time, en ik studeer nog spw kinderopvang. Hij is nu al een echte papa, hij is erg voorzichtig met mij, heel schattig! In oktober word ik 20, 9 dagen na mijn uitgerekende datum! Liefs Kiss
Nee, je bent tiener tot je 23e , dus ja, jij bent ook tienermoeder. Dat is gewoon een doelgroep waar je toe behoort. Alleen je voelt je niet zo, omdat er een bepaald oordeel aan de term 'tienermoeder' vasthangt. Ik zou hetzelfde gevoel hebben als ik volgend jaar zwanger zou zijn, maar toch ben ik dan ook nog een tienermoeder, ook al ben ik getrouwd enzo...
Hallo Dames... Ik ben 22 dus ook hier dan weer een tiener moeder Ik heb bijna 3 kinderen 2 zoons 1 van volgende week 6 jaar en 1 van 2 jaar... en verwacht een dochter 28 julli Ik was zwanger op me 15de en bevallen toen ik 16 jaar was en van de 2de was ik zwanger toen ik 19 was en ook bevallen toen ik 19 jaar was... Zal met de derde 22 jaar zijn.. en het bevalt me prima jonge moeder zijn... kan eigenlijk alles nog doen wat iedereen kan doen als je 22 jaar bent.. zal alleen niet op vakantie gaan voor 3 weken ofzo zonder hun haha dat is dus het enige... Verder vind het het heel leuk om tezien hoe jullie tienerouders het doen en vinden haha... En iedereen een fijne zwangerschap ohja ik ben een huis moeder mijn partner werkt fulltime sinds kort een nieuwe baan Ik woon in een koop huis 5 kamer woning 3 hoog bevalt me niets hier we willen dan ook als die een vaste contract heeft op zoek gaan naar ander huis hopelijk met tuintje lekker voor de kids... 3 hoog zitten vind ik niet alleen maar gezeur dat me kinderen moet vast binden haha rare mensen.. en ik kom uit rotterdam trouwens Groetjes Brenda
Hallo allemaal! Ik ben 20 en was 19 toen ik zwanger raakte! Ik en mijn man (sinds kort) zijn al 3 jaar en 8 maanden samen! Wij hebben bewust gekozen voor dit kindje! We wonen al 1 jaar en 7 maanden samen. En zijn samen intens gelukkig! We zijn op het moment aan het wachten totdat de kleine om het hoekje komt kijken! Spannend dus! Mijn man is 23 jaar en twijfelde in het begin wel of we het aan konden maar hij kan nu niet meer wachten
heey meiden, Ik ben dianne ben 19 jaar en woon samen met remond (27). Ik ben net zwanger en we zijn er erg blij mee. Wij wonen in ons eigen huis. Remond is bliksembeveiliger en ik studeer.
hoi hoi. ben dana nu 20 jaar en ben getrouwd met vincent die is 27 jaar. verder hebben we een zoon van 15 maanden . ikwas zwanger op me 18 de bevallen op me 19 de en ga gaan we voor ene tweede
haj meiden ik ben linda,, 19 jaar en nu 6 wkn in verwachting van onze kleine hummel mijn vriend is bijna 23 ,, woon momenteel nog thuis,, wegens omstandigheden en omdat ik mijn opleiding hier wou afmaken.. ben bijna klaar 9 juli verwacht ik mijn diploma Ben echt super blij met mijn zwangerschap,, kan nu alniet meer wachten tot december, we zijn druk bezig met regelen van een eigen huisje want zit er niet ech top te wachten om bij mijn schoonouders te gaan zitten .. ondanks dat het hele lieve mensen zijn hoor,, hoe hebben jullie dat gedaan met jullie huisje ?
Hallo Allemaal, Ik ben Debbie (18 Jaar) en ik heb een lieve vriend (30, bijna 31 Jaar) Sebas en ik kennen elkaar sinds 06-03-2004, wij wonen samen sinds september 2004. Wij hebben sinds 22-12-2006 een zoontje, genaamd Thijmen. Wij zijn echt heel erg blij en gelukkig met hem, we zijn dan ook super trots. We wonen op dit moment in een niet al te grote 3 kamer portiekwoning in Amsterdam West, we zijn opzoek naar een eengezinswoning. Helaas is dit in Amsterdam nog niet zo makkelijk natuurlijk, maar we houden de hoop er nog even in. Ik ben op dit moment werkloos, ik ben een thuismoeder dus. Mijn vriend werkt wel, hij is bezig met opleiding electriciën en werkt inmiddels ook al in dit beroep.
ik ben dus Maria bijna 28 jaar maar ruim 10 jaar geleden bevallen op mijn 18de van een dochter met de naam Marlinda wij wonen in voorhout xxxx Maria
Ik ben Eldrid ben 20 jaar, 24 weken zwanger en 21 als ik zal bevallen. Woon op het moment bij mijn vader in huis. Ik zal hier ook blijven tot na de bevalling en ga daarna op mezelf wonen of terug samenwonen met de papa(23jr) van het kindje, maar dat hangt van de situatie af. Werd geheel onverwachts zwanger, maar het was zeker niet ongewenst. Heb me Havo diploma en ooit begonnen aan de Pabo maar niet afgemaakt. Krijg nu van de gemeente een bijstand, en 3 maanden na de bevalling wordt ik door CWI opgeroepen en gaan ze me proberen te reintegreren.
hey meiden ik zal me ook maar even voor stellen. ik ben 20 jaar en mijn vriend 21 jaar we wonen nu 1 jaar samen. en wij zijn nu in mei al 7 maand bezig om zwanger te raken. wij willen graag jong papa en mama worden. liefs kikkert
hoi hoi ik zal me ook effe voorstellen ik ben chantal en mama van jessy 4 en jayden net een maand oud groetjes chantal
ik ben chantal ben geboren op 21/11/1986 heb een vriend georgie hij is geboren op 23/11/1977 we hebben een relatie sinds 28/01/2002 en samen hebben we 2 kids een dochtertje eva geboren op 06/04/2005 en een zoontje bono geboren op 25/04/2007 we wonen met ons gezinnetje in een koopflat in tiel en we gaan in mei 2008 trouwen
Nou ik ben Stephanie ben 20.. ben bijna (juni) 3 jaar samen met Daniel (21) en ben 1 oktober uitgerekend van ons eerste wondertje.. woon samen met mn vriend bij mijn ouders.. en voorlopig blijft dat zo! krijd de kamer van mijn ouders, zodat ik een deel daarvan kan gebruiken als baby kamer!
Hoi Meiden Ik ben 21 en mijn vriend is 20. Ik vind mezelf geen tiener moeder, maar wel een jonge moeder is spe.. Wij verheugen heel erg op onze ouderschap. We hebben een huis gekocht en gaan einde van deze maand beginnen aan dat huis zodat eindelijk de kinderkamer ook gedaan kan worden. Mijn vriend is Kok en ik werk op kantoor. Woonachtig in Amstetdam, zwanger van onze eerste kleine meid. En wij hebben een relatie van 5 en half jaar. XXX
hallo ik ben bijna 18 en heb een hele liev vriend van bijna 20, samen hebben wij een zoontje 2 jaar. was 15 toen ik mama werd. ik heb dit onderwerp aangevraagd omdat een plekje mistte waar soortgelijke moeders met hun vragen, problemen, verhalen etc terecht konden. had niet echt verwacht dat deze er ook zou komen, dus bij deze moderaters bedankt! en ik hoop dat jullie het na je zin hebben