Hoi, ik vertel ook even.

Discussie in 'Even voorstellen' gestart door r1981, 13 nov 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. r1981

r1981 Actief lid

13 nov 2012
    356
    0
    0
    Hallo,

Ik wil gewoon even mijn verhaaltje kwijt. Heb 1 goeie zwangerschap gehad en ben in januari 2011 SUPER trotse mama geworden. Jan-2012 miskraam, mei-2012 bbz (linker eileider verwijderd), aug-2012 bbz (rechter eileider verwijderd). Dus van 3x zwanger naar onvruchtbaar, in 1 jaar. We gaan binnenkort starten met IVF.

De bbz's werden ontdekt door de pijn die echt onbeschrijflijk was. Per ambulance naar het ziekenhuis en spoedoperatie. Beide keren waren de eileiders geheel kapot/gescheurd. Er werd geen oorzaak/verklaring gegeven. ''pech'' wordt dat dan genoemd.

Herkent iemand hier iets van? Hoe heftig het allemaal kan zijn, hoe alleen je je kunt voelen terwijl toch iedereen voor je klaarstaat, het gevecht dat je hebt met je eigen lichaam?

Ik hoor heel graag van jullie.
    Liefs...

2. kleineaabinbuik

14 nov 2012
    8
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wat erg voor je, R. Dat is inderdaad onvoorstelbaar, wat jou is overkomen. Ik heb er geen ervaring mee, maar ik wens je wel veel sterkte.

3. Sonja839

Sonja839 Actief lid

30 okt 2012
    356
    0
    0
    Magazijnwerk en opvoeding :)
    Noord Holland
    Potver...das erg joh! Ik heb er ook geen ervaring mee maar ook ik wens je natuurlijk heel veel sterkte toe!!

4. r1981

r1981 Actief lid

13 nov 2012
    356
    0
    0
    Hey dames, thanx voor de reacties. Het doet gewoon al goed om zo'n reacties te lezen. En ik ben er van overtuigd dat het straks met IVF ook bij ons goed komt! Ik zie dat jullie in blijde verwachting zijn; geniet van dat bijzondere gevoel en het wondertje dat in je groeit. Het is zó ongelooflijk bijzonder.

5. Didi5

Didi5 Actief lid

17 nov 2012
    297
    44
    28
    Rotterdam
    Ik heb er ook geen ervaring mee, maar ik kan me enigszins er wat bij voorstellen. Wat een pech allemaal, maar hou goede hoop! En hopelijk zullen jullie gauw weer een wondertje in jullie armen kunnen sluiten!! Sterkte!! Liefs

6. r1981

r1981 Actief lid

13 nov 2012
    356
    0
    0
    @Didi5, dankjewel. Ik ben er van overtuigd dat dat helemaal goed gaat komen!

7. Amazing

Amazing Bekend lid

29 okt 2012
    576
    0
    0
    NULL
    Alphen a/d Rijn
    Ik heb hier geen ervaring mee, maar ik wil je heel veel sterkte en succes wensen. Hopelijk heb je gauw nog een wondertje in je buik!

Deel Deze Pagina